ΔΕΗ: Νέα φιλοσοφία και νέες υπηρεσίες που λύνουν τα χέρια των καταναλωτών

Η ΔΕΗ με νέες υπηρεσίες στη νέα εποχή - Η ΔΕΗ δημιουργεί σύγχρονες υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη

Ένα νέο και σαφώς πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον έχουν δημιουργήσει οι νέες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών των εταιρειών. Όπως αναφέρθηκε από όλους τους συμμετέχοντες στο πάνελ “Bridging digital and physical channels” στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, ζούμε ήδη σε μία phygital πραγματικότητα, στην οποία επιχειρήσεις και οργανισμοί καλούνται να προσαρμοστούν με ανάλογες υπηρεσίες αλλά και τρόπο λειτουργίας. Σε αυτό τον «νέο» κόσμο τα φυσικά και τα ψηφιακά κανάλια συνυπάρχουν, με τους καταναλωτές να αναζητούν την προσωποποιημένη εμπειρία.

Απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ψηφιακής αυτής εποχής και με την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της  στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της, η ΔΕΗ  έχει προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μεθόδων παροχής των υπηρεσιών της με νέα προϊόντα, νέους τρόπους εξυπηρέτησης και νέες ψηφιακές εφαρμογές που κάνουν την επαφή του με την εταιρεία προσωποποιημένη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη,

Ολόκληρη η ΔΕΗ στο κινητό

Η νέα ψηφιακή εφαρμογή  myΔΕΗ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να διαχειρίζονται τις παροχές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία και να ενεργοποιούν νέες υπηρεσίες και προϊόντα. Παράλληλα τους προσφέρει εργαλεία και συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας καθώς και προγράμματα επιβράβευσης.

Στο myΔΕΗ οι πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους, να τους εξοφλούν και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους. Επιπλέον, μπορούν να βλέπουν το ιστορικό τους και να βρίσκουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών.

Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης μιας σειράς προϊόντων όπως το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ, που περιέχει δωρεάν την υπηρεσία GreenPass δίνοντας την δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει όταν εξοικονομούν ενέργεια.

Με το e-Selfmetering, οι καταναλωτές μπορούν να καταχωρούν μόνοι τους online στο myΔΕΗ την πραγματική τους κατανάλωση, ώστε να πληρώνουν  μόνο ό,τι έχουν καταναλώσει. Έτσι, μπορούν να αποφύγουν εκπλήξεις στους λογαριασμούς και να έχουν την ακριβή εικόνα της κατανάλωσής τους.

Από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του νέου myΔΕΗ είναι ότι ο myEnergy Coach, ο εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους, είναι διαθέσιμος πάντα και από παντού. Με το ΔΕΗ myEnergyCoach, οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας, να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης και να επικοινωνούν απευθείας με έναν σύμβουλο ενέργειας στο κέντρο εξυπηρέτησης της ΔΕΗ.

Το myΔΕΗ ανανεώνεται συνεχώς με νέες εφαρμογές, δυνατότητες και προσφορές, φέρνοντας ό,τι καινούργιο υπάρχει στον κόσμο της ΔΕΗ στις οθόνες των καταναλωτών. Οι πελάτες της ΔΕΗ, κατεβάζοντας την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους, το tablet ή τον υπολογιστή τους και  αφού εγγραφούν, αποκτούν πρόσβαση στον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.

Αξιοποιώντας το νέο ψηφιακό αυτό τοπίο η ΔΕΗ δίνει λύση και στη δυσκολία που αντιμετώπιζαν τα άτομα με προβλήματα ακοής με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση με την υπηρεσία επικοινωνίας στην ελληνική νοηματική γλώσσα για κωφούς και βαρήκοους. Έτσι, υφιστάμενοι αλλά και δυνητικοί πελάτες της ΔΕΗ μπορούν πλέον να κλείσουν ραντεβού στο serviceforall.dei.gr για βιντεοκλήση με εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατώνπαρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την ελληνική νοηματική γλώσσα, ενώ ταυτόχρονα παρέχεται και υπηρεσία υποτίτλων.

Νέα καταστήματα, νέα φιλοσοφία

Τα νέα καταστήματα της ΔΕΗ λειτουργούν με σύγχρονη φιλοσοφία, μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας και γρήγορη εξυπηρέτηση.

Με γνώμονα τη  νέα αυτή φιλοσοφία εξυπηρέτησης την περασμένη εβδομάδα άνοιξε ξανά τις πόρτες του στο κοινό το κατάστημα της ΔΕΗ στο Χαλάνδρι, το οποίο αποτελεί ένα από τα 43 εμπορικά της καταστήματα που ανακατασκευάζονται ριζικά. Την ίδια ώρα προχωρεί με ταχύτατους ρυθμούς και χρονικό ορίζοντα το 2025, η επέκταση του δικτύου της με την εξεύρεση, μίσθωση, μελέτη, αδειοδότηση και κατασκευή επιπλέον 103 νέων εμπορικών καταστημάτων.

Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση, διευρυμένο ωράριο και αποκλειστικές προσφορές ειδικά για τους πελάτες των περιοχών που εξυπηρετούν τα νέα καταστήματα έχουν  επανασχεδιαστεί από την αρχή με βάση τη νέα φιλοσοφία της ΔΕΗ έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο.

Λειτουργώντας με διευρυμένο ωράριο, καθημερινά από τις 7:30 έως τις 20:00  τα νέα κατάστημα προσφέρουν εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες: Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης, τη ζώνη της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας και τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, να υποβάλλουν αίτημα, να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Οι επισκέπτες του νέου καταστήματος μπορούν να βρουν επίσης όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας της ΔΕΗ αλλά και να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας, ή  να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering, με την οποία  αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καθώς καταχωρούν οι ίδιοι  την πραγματική κατανάλωσή τους.

Τα πάντα με ένα τηλεφώνημα

Το δωρεάν τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 800-900-1000, που λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή από τις 07:00 μέχρι τις 23:00 και τα Σάββατα από 10:00 έως 20:00 προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου, πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών και εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Παρέχει ακόμη πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί ενώ προσφέρει και  βοήθεια σε θέματα τεχνικής υποστήριξης. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των μη εργασίμων ωρών, οι πελάτες της επιχείρησης μπορούν να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους και τους τρόπους εξόφλησής του, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτήσεών τους προς τη ΔΕΗ.

Μια σχέση εμπιστοσύνης 73 ετών

Σε μια εποχή όπου οι συνθήκες αλλάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες και οι απαιτήσεις για καλύτερα, αποτελεσματικότερα και ταυτόχρονα οικονομικότερα προϊόντα και υπηρεσίες πολλαπλασιάζονται, η ΔΕΗ μετασχηματίζεται σε μια μοντέρνα,  αποτελεσματική εταιρεία παροχής ενέργειας που με επίκεντρο τον πελάτη, αναβαθμίζει και βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες της  βασισμένη στις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα