Δεν συζητούν στην κυβέρνηση ενδεχόμενο κλεισίματος των σχολείων – Τι γίνεται με την ύλη της Γ’ Λυκείου

Διαβεβαιώσεις από την υφυπουργό Παιδείας, Ζέτα Μακρή, ότι οι λοιμωξιολόγοι δεν έχουν θέσει τέτοιο θέμα

Δεν υπάρχει αντικείμενο συζήτησης στην κυβέρνηση που να αφορά το ενδεχόμενο εκ νέου κλεισίματος των σχολείων λόγω έξαρσης της πανδημίας, όπως τουλάχιστον διαβεβαιώνει η υφυπουργός Παιδείας, Ζέτα Μακρή, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.

Σύμφωνα, πάντα, με την υφυπουργό η κυβέρνηση ακολουθεί τις οδηγίες των ειδικών, ακούει τη γνώμη τους, κι εν συνεχεία βάσει αυτών παίρνει τις αποφάσεις της, επισημαίνοντας ότι θέμα να ξανακλείσουν τα σχολεία δεν έχει τεθεί από την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων.

Ερωτώμενη για  τα κρούσματα κορωνοϊού στις σχολικές μονάδες, η κ. Μακρή απάντησε ότι τα ποσοστά είναι πολύ χαμηλά. «Το ποσοστό των σχολείων και των τάξεων που είναι κλειστά ανέρχεται στο 0,5% και 0,3% αντίστοιχα, με κάποια μικρή επιφύλαξη μιας αύξησης, η οποία επίσης παραμένει πολύ χαμηλή» είπε χαρακτηριστικά και κατέληξε: «Συνολικά, πάντως τα κρούσματα σε μαθητές είναι 0,03%».

¨¨Όχι σε επιπλέον “κούρεμα” της ύλης στη Γ’ Λυκείου
Κατηγορηματικά απέρριψε, εξάλλου, η υφυπουργός Παιδείας το ενδεχόμενο να “κουρευτεί” κι άλλο η ύλη για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που θα δώσουν φέτος πανελλήνιες εξετάσεις.

«Για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, ήδη υπήρξε μείωση της ύλης κατά 30% και αυτό τους έχει γνωστοποιηθεί ώστε να μην αιφνιδιαστούν» δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Μακρή, Αναφερόμενη δε στα λύκεια που βρίσκονται στις κόκκινες περιοχές και παραμένουν κλειστά, σημείωσε ότι οι μαθητές κάνουν μάθημα εξ αποστάσεως, προσθέτοντας ότι αυτή η εκπαίδευση έχει τελειοποιηθεί και γίνεται με τον αρτιότερο τρόπο. \

Απαντώντας μάλιστα στις φωνές για μαθητές δύο ταχυτήτων τόνισε ότι «δεν υπάρχουν μαθητές δύο ταχυτήτων. Υπάρχουν μαθητές που διδάσκονται με δύο διαφορετικούς τρόπους».

Για τις υπόλοιπες εκπαιδευτικές βαθμίδες, η υφυπουργός Παιδείας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να μειωθεί η ύλη, υπογραμμίζοντας ότι «παρακολουθούμε πάρα πολύ στενά την ύλη, τόσο στη δια ζώσης όσο και στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. ‘Έτσι, θα λάβουμε αποφάσεις όταν έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα και όταν περάσουν κι άλλες μέρες».

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα