Δημοπρατείται ο νέος οδικός άξονας Μπράλος – Άμφισσα

Με την επικείμενη δημοπράτηση του “Μπράλος – Άμφισσα”, τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα “Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο”, ετοιμαζόμαστε να προσθέσουμε ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας”.

Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδας, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας.

Το “Μπράλος – Άμφισσα”, μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από τον Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μιλώντας για το ευρύτερο έργο, επισήμανε ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας “Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο” αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65. Συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία. Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία.

“Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα. Αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, που θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετεί τρεις μείζονες οδικούς άξονες”, τόνισε ο κ. Καραμανλής .

Ο υπουργός επισήμανε την χρησιμότητα του έργου ως προς τη διευκόλυνση των κατοίκων στη Στερεά και Δυτική Ελλάδα, αλλά και θα δημιουργήσει νέα οικονομική προοπτική, στην ευρύτερη περιοχή.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα