ΕΦΚΑ: Στο Πειθαρχικό 10 περιπτώσεις ταλαιπωρίας

Πέντε χρόνια για μία απάντηση πέντε λεπτών

Δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας στον ΕΦΚΑ, που οδηγούνται σε πειθαρχικό έλεγχο, έδωσε χθες στη δημοσιότητα ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης. «Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους», επισημαίνει σε δήλωσή του ο Χατζηδάκης. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στις πρωτοφανείς καθυστερήσεις τριών και τεσσάρων ετών (!) όσον αφορά απαντήσεις που καλείται να δώσει ο ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ) σε ασφαλισμένους άλλων Ταμείων με διαδοχική ασφάλιση. Στην υπηρεσία αυτή υπάρχουν εκατοντάδες καταγγελίες από αγανακτισμένους ασφαλισμένους που δεν μπορούν να λάβουν τη σύνταξή τους. Οι 10 καταγγελίες οι οποίες στάλθηκαν για πειθαρχικό έλεγχο έχουν ως εξής:

1.Περιμένει από το 2018 την αναπηρική σύνταξη

Καταγγελία για:

Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας
Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ
Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού

2. Εκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία!

Καταγγελία για:

Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω Covid
Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555, καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω

3. «Μπαλάκι» ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης

Καταγγελία σε τηλεοπτική εκπομπή για:

Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου
Η μία υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης)

4. Πέντε χρόνια για μία απάντηση πέντε λεπτών

Καταγγελία για:

Καθυστέρηση – άνω των 5 ετών – από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μία απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό
Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

5.Εκαναν λάθος πριν από δύο χρόνια αλλά δεν επιστρέφουν τα χρήματα

Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, που αφορά και επιστροφή χρημάτων

6. Δεν απαντούν ούτε στο γραφείο του υπουργού

Καταγγελία για:

Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail
Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλλοντος

7. Ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους!

Καταγγελία για:

Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο
Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου, το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσής του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ
Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ

8. Στην αναμονή από τον Οκτώβριο του 2020

Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, τόσο από την τοπική οργανική μονάδα, όσο και από το 1555

9. Υπάλληλος σε άδεια από τον Δεκέμβριο

10. Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό

Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:

Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
Καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ. Σε κατάσταση απελπισίας βρίσκεται ένας Χανιώτης ο οποίος, πέρα από τον πόνο και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στη μάχη που δίνει η μητέρα του με τον καρκίνο, καλείται να βρεθεί αντιμέτωπος και με το «τέρας» του Δημοσίου και στην προκειμένη περίπτωση του ΕΦΚΑ!

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα