ΕΛΛΑΔΑ 2020: Αν επικρατήσουν οι Τσιόδρες, θα εξαφανιστούν οι Ακρίτες…

Η γνωστή Έλενα, μετά τη στρατιωτική ανάλυση ότι οι φαντάροι μας «δεν μπορούν να χτυπήσουν ούτε μπεκάτσα», πήρε το όπλο της στο…. facebook κι όχι στα «ΝΕΑ» κι επιτέθηκε στον Σωτήρη Τσιόδρα γιατί πήγε μόνος του στην άδεια εκκλησία για να ψάλει

Αυτή την εποχή, παράλληλα με τον πραγματικό πόλεμο που δίνεται από τους γιατρούς και νοσηλευτές για την υγεία των πολιτών, μαίνεται κι ένας άλλος. Πιο ύπουλος. Κι ολότελα υπαρξιακός. Ανάμεσα σε δύο… Ελλάδες. Στην Ελλάδα του Σωτήρη Τσιόδρα και της άλλης Ελλάδας, την οποία εκφράζουν οι «δήθεν» αυτής της χώρας και είναι αρκετοί. Έχουν κι άτυπο πρόεδρο. Την Έλενα Ακρίτα.

Ο Τσιόρδας, από τη μία, θέλει να συνεχίσει να υπάρχει η Ελλάδα με όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες από τον κορωνοϊό. Και η Ακρίτα, για να υπάρχει η ίδια ως «πνευματοκάπηλη» που σέρνει με τα γραπτά της ένα ντεκαντάνς μέρος των πολιτών, ν’ αποθεώσει κάτι αστεία celebrity (Λάκης) των καιρών μας. Αυτή η Ακρίτα, αφού πρώτα έκρινε και… κατέκρινε αυθαίρετα φυσικά (γιατί είναι η Ακρίτα… ντεμέκ) το αξιόμαχο των ενόπλων δυνάμεων που βρίσκεται στον Έβρο, ότι «οι φαντάροι μας δεν έχουν σκοτώσει ούτε μπεκάτσα», τώρα επανήλθε και τα βάζει με τον Τσιόδρα! Λογικό. Όταν σ’ αυτήν τη χώρα αναδειχθούν κι επικρατήσουν, τελικά, οι Τσιόδρες, οι… Ακρίτες θα πάψουν ν’ αυτοαναγορεύονται σε influencers της ελληνικής κοινωνίας. Θα εξαφανιστούν.

 «Ανθρωποφαγία»…

Ερώτηση: Ποιος ευθύνεται για την πνευματική κατάπτωση της κοινωνίας, που δεν γνωρίζει τι ακριβώς γιορτάζουμε στις εθνικές γιορτές, ούτε ποιος είναι ο Πλάτωνας κι ο Αριστοτέλης κι ο Καζαντζάκης; Ο Τσιόδρας ή η Ακρίτα που παραμένει «μάχιμη» δημοσιογράφος κι εκτός από το να ενημερώνει, έχει υποχρέωση και να παιδεύει τους αναγνώστες; Η Ακρίτα δεν έψεξε ποτέ το εκπαιδευτικό σύστημα, που άφησε «τυφλή» τη νεολαία ακόμα και στη… γεωγραφία, ώστε να μη γνωρίζει σε ποιο σημείο της υδρογείου είναι η Ελλάδα, αλλά επιτίθεται στον Τσιόδρα επειδή πάει μόνος του στην άδεια εκκλησία να ψάλει.

«Ο Τσιόδρας ψάλλει σε ΑΔΕΙΑ εκκλησία. ΑΔΕΙΑ. Οι λειτουργίες τελούνται κανονικά χωρίς πιστούς αλλά ως ιεροψάλτης έχει κάθε δικαίωμα να παρίσταται. Ακόμα κι έτσι όμως περνάει λάθος μήνυμα σε λάθος ώρα. Αν είναι θρήσκος ας προσευχηθεί σπίτι του. Κι όταν προτρέπεις ένα λαό να μείνει σπίτι του, εσύ δεν πας στην εκκλησία. Ούτε τη γεμάτη ούτε την άδεια, γνώμη μου. Όμως μην παραποιούμε τα γεγονότα. Μερικοί ψάχνουν συνωστισμούς και ουρές εκεί που δεν υπάρχουν. Εκτός αν έχουν φωτογραφίες από το εσωτερικό του ναού που το αποδεικνύουν. Αλλιώς ας αφήσουμε τα φέικ εκεί που τους αξίζει να βρίσκονται. Στο πουθενά».

Είναι προφανές ότι σε μια έγκυρη και με κύρος εφημερίδα, η Ακρίτα υποφέρει, «πνίγεται» που δεν μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον γύρω από το όνομά της και καταφεύγει στη «δημοσιογραφία των πολιτών» του facebook

Περνάει λάθος μήνυμα στη χώρα, λέει. Αν είναι θρήσκος, να προσευχηθεί στο σπίτι του, γράφει η Έλενα. Αντί να τα βάλει με τα κανάλια που τον ακολούθησαν μέχρι μέσα στην εκκλησία, συντάχθηκε μαζί τους… συναδελφικά, φυσικά, στην «ανθρωποφαγία». Ακρίτα 100%. Κι αν έξω από την εκκλησία στα Σπάτα μαζεύτηκαν πέραν των 10 ατόμων, είναι ευθύνη της Αστυνομίας, όχι του Τσιόδρα.

Όπως ξανάγραψε η «Α», η Ακρίτα απλά θέλει να προκαλεί το ενδιαφέρον γύρω από το όνομά της. Είναι τέτοια η στέρηση όταν τα φώτα της δημοσιότητας χαμηλώνουν, που οδηγούν πολλούς σε κατάθλιψη. Η Έλενα αυτοπροστατεύεται από αυτό, γράφοντας εναντίον του Τσιόδρα, για μερικά like. Την καταλαβαίνουμε. Ζει σ’ ένα φοβερό κοντράστ. Χωρίς ίχνος υπερβολής, πρόκειται για μια… δισυπόστατη Έλενα Ακρίτα. Βεβαίως. Στα «ΝΕΑ» γράφει συμβατικά, φυσικά. Και πού, όμως, «τα χώνει» στον Τσιόδρα; Στο facebook, φυσικά. Είναι προφανές ότι σε μια έγκυρη και με κύρος εφημερίδα, η Ακρίτα υποφέρει, «πνίγεται» που δεν μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον γύρω από το όνομά της και καταφεύγει στη «δημοσιογραφία των πολιτών» του facebook. Αν έκανε το ίδιο στην εφημερίδα, το πολύ-πολύ να το διάβαζε… μόνη της το «ανατρεπτικό» της κομμάτι. Κι όταν στον «τοίχο» της στο facebook υπάρχουν αντίθετες γνώμες, η Ακρίτα παρεμβαίνει… δημοκρατικά.

«Elena Akrita Chris Georgas γράφεις ανοησίες και το ξέρεις. Αν σε φίμωνα θα τα είχα σβήσει εγώ. Μην συγχέεις τον δημοκρατικό διάλογο με την εμμονική προσπάθεια σου να επιβάλεις τις απόψεις σου. Φτάνει».

«Elena Akrita Chris Georgas Χρηστο ηρέμησε λίγο σήμερα άντε μπράβο. Άλλο λέω τη γνώμη μου κι άλλο προσπαθώ να την επιβάλω στους άλλους. Κι εσυ αυτό κάνεις συστηματικά από χτες. Το ξέρω ότι έχει επισκεψιμότητα ο τοίχος μου, αλλά μην κανείς κατάχρηση»

Τους κανόνες του δημοκρατικού διαλόγου δεν τους βάζει η δημοκρατία, αλλά η Ακρίτα! Κι έχει επισκεψιμότητα ο τοίχος της. Είναι το κυρίως ζητούμενο. «Άντε μπράβο». Να σε χαρώ, που θα έλεγε κι η αείμνηστη Γεωργία Βασιλειάδου. Η επισκεψιμότητα, κύριοι. Η Έλενα Ακρίτα τα είπε όλα. Πλακωθείτε στον τοίχο μου, για να υπάρχω. Κρατάει έτσι «αιχμαλώτους», όχι γι’ αυτά που γράφει, που προφανώς είναι επιτηδευμένα, αλλά μόνο με την αναγνωρισιμότητά της.

Ο Τσιόδρας πόσταρε κι αυτός κάτι σχετικό στο facebook. Και προς μεγάλη απογοήτευση της Ακρίτα, δεν τη μνημόνευσε! Δεν απάντησε σ’ αυτήν προσωπικά, όπως προφανώς θα περίμενε η ίδια. Θα ήταν τεράστιο υπαρξιακό «φάρμακο» για την Ακρίτα ν’ αναφερόταν σ’ αυτήν ο καθηγητής Τσιόδρας, που έγραψε τα εξής:

«Με ειδική άδεια κι 1 άτομο σε 1.000 τ.μ. – αυτός είναι ο ρατσισμός για τον οποίο μιλάω κι εσείς αγαπητέ φίλε δεν καταλαβαίνετε».

Έλα, ντε… Τι δεν καταλαβαίνετε… Εμείς τα καταλαβαίνουμε όλα, κύριε καθηγητά. Να μην ανησυχείτε. Και πάντα να θυμάστε τις μεγάλες κουβέντες του Νίτσε, «κάθε τι καλό προέρχεται από το κακό»…

 

Διαβάστε επίσης