ΕΟΔΥ: Τηλεφώνησέ τους κι ίσως να σου βγει σε καλό (…αν απαντήσουν)

Παραδοχή από τον πρόεδρο του ΕΟΔΥ, Θεοκλή Ζαούτη, ότι την τελευταία εβδομάδα το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού δυσλειτουργεί και υπόσχεση για άμεση αναβάθμισή του συστήματος

Με την διασπορά του κορωνοϊού να χτυπάει κόκκινο και σε πλήθος κρουσμάτων και σε θετικότητα το τελευταίο που θα ήθελαν στην κυβέρνηση να τους τύχει είναι μία προβληματική επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του ΕΟΔΥ.

Κι όμως αυτό έχει ήδη συμβεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι συντάκτης του iapopsi.gr προσπάθησε την περασμένη εβδομάδα να επικοινωνήσει με τον Οργανισμό ώστε να λάβει οδηγίες εξαιτίας εμφάνισης κρούσματος στην οικογένειά του και παρά την άνω των 20 λεπτών αναμονή στη γραμμή δεν κατάφερε να μιλήσει με κανέναν.

Το συμβάν δεν είναι περιπτωσιολογικό. αντιθέτως είναι αρκετοί οι πολίτες που το τελευταίο χρονικό διάστημα δηλώνουν ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στις απόπειρες τηλεφωνικής επικοινωνίας τους με τον ΕΟΔΥ. Το θέμα απασχόλησε και τη χθεσινή (3/1/2022) ενημέρωση για την επιδημιολογική εικόνα στη χώρα, με τον πρόεδρο του ΕΟΔΥ, Θεοκλή Ζαούτη, να παραδέχεται ότι την τελευταία εβδομάδα το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού δυσλειτουργεί.

«Κατανοούμε και αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση» παραδέχθηκε ο Θ. Ζαούτης επικαλούμενος ωστόσο την «πρωτόγνωρη έκρηξη κρουσμάτων με τη μετάλλαξη Όμικρον» που προκαλεί τον τηλεφωνικό «συνωστισμό» των πολιτών στις γραμμές του ΕΟΔΥ.

Για την ιστορία πάντως να θυμίσουμε ότι το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ δεν είναι η πρώτη φορά που παίρνει… φωτιά. Το ίσιο είχε συμβεί και στις αρχές της πανδημίας την άνοιξη του 2020 με χαρακτηριστικό παράδειγμα την 9η Μαρτίου όπου σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπουργείου Υγείας. το τετραψήφιο νούμερο 1135 είχε δεχθεί περισσότερες από 15.000 κλήσεις.

Οπότε δύο τινά συμβαίνουν:

>>Ή ο τωρινός φόρτος πολιτών είναι πολύ περισσότερος, οπότε θα είχε ένα ενδιαφέρον να μάθουμε ένα ενδεικτικό αριθμό που να δικαιολογεί τις δυσλειτουργίες.

>>Ή το σύστημα έχει κρασσάρει πράγμα όμως ανεπίτρεπτο σε περίοδο κορύφωσης του επιδημιολογικού κύματος όπου οι πολίτες αναζητούν άμεση και έγκυρη ενημέρωση για το τι πρέπει να κάνουν διαπιστώνοντας ότι οι ίδιοι ή μέλη της οικογένειάς τους νοσούν από κορωνοϊό.

Αν πάντως κρίνουμε από τη χθεσινή υπόσχεση του επικεφαλής του ΕΟΔΥ ότι εντός της εβδομάδας θα υπάρξει άμεση αναβάθμιση του συστήματος με παράλληλο ανασχεδιασμό της οργανωσιακής δομής του φορέα, μάλλον το δεύτερο συμβαίνει.

Οπότε θα περιμένουμε να γίνου πράξη τα υπεσχημένα και εν τω μεταξύ θα ακολουθήσουμε την τραγουδιστική «προτροπή» του Βασίλη Καρρά. Θα τηλεφωνούμε (στον ΕΟΔΥ) κι ίσως να μας βγει σε καλό (αν μας απαντήσουν εγκαίρως).

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα