Επένδυσε €18 εκατ. στην Ελλάδα την τελευταία 3ετία

Ως μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής και απόφασης να εξακολουθεί να επενδύει στην ελληνική αγορά θεωρεί η διοίκηση της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα το λανσάρισμα μίας νέας σειράς προϊόντων γιαουρτιού του premium σήματος «Γαλακτοπωλείο».

Ειδικότερα με δύο καινούργιες γεύσεις στο «Γαλακτοπωλείο» και σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές (σ.σ.: ξεκινούν από 1,75 ευρώ στην τριπλή συσκευασία), η Danone επιχειρεί να στηρίξει τον Έλληνα καταναλωτή, με γνώμονα πάντα την άριστη σχέση ποιότητας και τιμής.

Μέσα από μια ολοκληρωμένη σειρά αυστηρών ελέγχων στην πρώτη ύλη και περισσότερες από 150 εργαστηριακές αναλύσεις σε κάθε παρτίδα κατά τη διάρκεια παραγωγής, το εξαιρετικής ποιότητας «Γαλακτοπωλείο», εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία του επώνυμου προϊόντος γιαουρτιού, με ανταγωνιστικές τιμές και νέες συσκευασίες των 3 x 200 γραμ. και ενός κιλού.

Το προϊόν διατίθενται σε 3 υπέροχες γεύσεις: Γιαούρτι Αγελάδος με απαλή, μεστή υφή και απολαυστικά δροσερή γεύση που ταξιδεύει τον καταναλωτή στις γεύσεις των παιδικών του αναμνήσεων, Στραγγιστό με Aνθόγαλα, με πλούσια γεύση και υφή και Στραγγιστό 2% με πλούσια γεύση και χαμηλά λιπαρά.

Το Αγελαδινό και τα Στραγγιστά διατίθενται σε πακέτο των 3 τεμαχίων, και με έκπτωση 0,90 ευρώ και 1,40 ευρώ αντίστοιχα, ενώ το Στραγγιστό 2% θα το βρείτε και σε συσκευασία του 1 κιλού, με έκπτωση 1,20 ευρώ.

«Διευρύνουμε τη γκάμα του “Γαλακτοπωλείου” που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2012, προσθέτοντας δύο νέες γεύσεις και συσκευασία του ενός κιλού σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές», επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., Χάρης Φεύγας, υπογραμμίζοντας πως η εταιρεία «εξακολουθεί και επενδύει στην τοπική οικονομία, αντιστεκόμενη σθεναρά στις πιέσεις του επιχειρηματικού στίβου. Συμμεριζόμενοι πλήρως τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των ελληνικών νοικοκυριών, επιχειρούμε με νέα λανσαρίσματα και προσφορές σε υπάρχοντες και νέους κωδικούς μας».

 

Συνεχίζει να επενδύει

Στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε., την περίοδο των τελευταίων 3 ετών (2010-2012), έχει επενδύσει συνολικά 18 εκατ. ευρώ, μέσω της υποστήριξης των προϊόντων της στην Ελλάδα.

Όσον αφορά το σύνολο της κατηγορίας των γιαουρτιών και επιδορπίων, η Danone διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση στα Λειτουργικά Γαλακτοκομικά με μερίδιο πάνω από 60%, ενώ στην κατηγορία των παιδικών επιδορπίων έχει αυξήσει το μερίδιο της κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας έτσι στο 10%. Καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη των παιδικών επιδορπίων αποτέλεσε το λανσάρισμα του Danone Disney τον περασμένο Φεβρουάριο 2013, σε τιμή χαμηλότερη του 1 ευρώ ανά τεμάχιο.

 

Οικονομικά Αποτελέσματα

Στα οικονομικά αποτελέσματα του 2012, η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε. εμφάνισε αύξηση των καθαρών αποτελεσμάτων κατά 87,75% και μείωση του κύκλου εργασιών κατά 15,5%. Αναλυτικότερα, οι συνολικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 21,154 εκατ. ευρώ, από 25,057 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου τους 2011, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα του προηγούμενου έτους (2012) ξεπέρασαν τα 1,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με τις 697 χιλ. ευρώ του 2011. Αποτέλεσμα αυτού ήταν οι ζημιές εις νέον, να μειωθούν στα 20,3 εκατ. ευρώ το 2012, από 21,7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

 

Ποια είναι

Η Danone είναι μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες τροφίμων στον κόσμο. Στην Ελλάδα, η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε. διαθέτει στην αγορά τα προϊόντα: Activia (επιδόρπιο γιαουρτιού με τον μικροοργανισμό ActiRegularis), Actimel (ρόφημα γιαουρτιού το οποίο περιέχει εκτός από την καλλιέργεια: L. Casei Danone και βιταμίνες Β6 και D, που βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος), Danonino (παιδικό επιδόρπιο γιαουρτιού και ρόφημα ενισχυμένο με βιταμίνη D και ασβέστιο απαραίτητα για τη φυσιολογική αύξηση και ανάπτυξη των οστών στα παιδιά), Danette (επιδόρπιο), το Γαλακτοπωλείο και το παιδικό γιαούρτι Danone Disney.

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα