Επίθεση χάκερ στην EasyJet – «Έκλεψαν» email και προσωπικές πληροφορίες από 9 εκατομμύρια πελάτες

Η ανκοίνωση της εταιρείας

Μία πολύ σοβαρή κυβερνοεπίθεση δέχθηκε ο βρετανικός αερομεταφορέας EasyJet, καθώς είχε σημαντικές απώλειες από προσωπικά δεδομένα των πελατών του.

Σύμφωνα με το Reuters, η EasyJet επιβεβαίωσε ότι την Τρίτη χάκερς απέκτησαν πρόσβαση στα email και τις προσωπικές πληροφορίες περίπου 9 εκατομμυρίων πελατών καθώς και στα στοιχεία πιστωτικών καρτών 2.000 ανθρώπων.

«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα ζητήματα ασφαλείας και συνεχίζουμε να επενδύουμε ώστε να βελτιώσουμε το περιβάλλον ασφαλείας μας» ήταν η λιτή ανακοίνωση που εξέδωσε η EasyJet. Η εταιρεία, που χαρακτήρισε την κυβερνοεπίθεση ως «εξαιρετικά προχωρημένη», γνωστοποίησε ότι έχει ήδη «επιστρατεύσει» κορυφαίους ειδικούς προκειμένου να ερευνήσουν το συμβάν.

Για την κυβερνοεπίθεση στην EasyJet ειδοποιήθηκε και το Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας του Ηνωμένου Βασιλείου (National Cyber Security Centre). To Reuters επισημαίνει ότι οι χάκερς αυξάνουν διαρκώς τις προσπάθειές τους προκειμένου να στοχεύσουν εταιρείες – κολοσσούς και τα στοιχεία πελατών.

Το 2018 η British Airways δέχθηκε μια ανάλογη κυβερνοεπίθεση με την «κλοπή» στοιχείων πιστωτικών καρτών εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της, ενώ παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισε και η Cathay Pacific.

 

Διαβάστε επίσης