Επίθεση Παπασταύρου κατά ΣΥΡΙΖΑ: «Μιλάτε εσείς σε εμένα για κράτος δικαίου;»

«Τα πέντε χρόνια που μου αφαιρέσατε από τη ζωή, πόσα έγιναν τυχαία;»

Σε υψηλούς τόνους απάντησε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτη Φάμελλο, με αιχμές τόσο για τη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας όσο και για ζητήματα κράτους δικαίου και ενέργειας.

Αναφερόμενος στην πολιτιστική κληρονομιά, ο κ. Παπασταύρου υποστήριξε: «Επί ΣΥΡΙΖΑ η Κνωσός είχε πάει στον έλεγχο του Τόμσεν ενώ επί Μητσοτάκη πήγε στην ΟΥΝΕΣΚΟ», επιχειρώντας να δείξει τη διαφορά προσέγγισης των δύο κυβερνήσεων.

Στη συνέχεια, κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση για τη μεταβίβαση χιλιάδων ακινήτων στο Υπερταμείο, λέγοντας: «Μας εγκαλείτε για την προστασία της δημόσιας περιουσίας όταν ο υπουργός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Ευκλείδης Τσακαλώτος είχε πάρει απόφαση μεταβίβασης στο Υπερταμείο 10.119 ιδιοκτησιών του κράτους, εκ των οποίων 2.330 ήταν μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι», χαρακτηρίζοντας την υπόθεση «ντροπή της ντροπής».

Μάλιστα, παρέθεσε συγκεκριμένα παραδείγματα: «Να σας πω κάποια από αυτά τα μνημεία. Η Κνωσός. Οι βασιλικοί τάφοι της Βεργίνας. Ο τάφος του Λεωνίδα. Το Ακρωτήρι της Σαντορίνης. Ο αρχαιολογικός χώρος της Ελευσίνας. Όλα αυτά τα μνημεία. Οι προστάτες δημόσιας περιουσίας. Όλα αυτά τα μνημεία τα έδωσαν στο Υπερταμείο. Και μόνο όταν αντέδρασαν οι αρχαιολόγοι τα επέστρεψαν πίσω. […] Επί ΣΥΡΙΖΑ, η Κνωσός πήγε στον έλεγχο του Τόμσεν. Και επί Μητσοτάκη έχει πάει στην ΟΥΝΕΣΚΟ. Και έχει ανακηρυχθεί μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς».

Ιδιαίτερα αιχμηρός ήταν και για τα ζητήματα δικαιοσύνης, λέγοντας: «Σοβαρά τώρα, μιλάτε εσείς σε εμένα για κράτος δικαίου, για εργαλειοποίηση της Δικαιοσύνης εναντίον πολιτικών αντιπάλων, για σχεδιασμούς από το Μαξίμου εναντίον αντιπάλων, εσείς σε εμένα; Τα πέντε χρόνια που μου αφαιρέσατε από τη ζωή, πόσα έγιναν τυχαία; Τη δικαστική συνδρομή που παρέπεσε από τη δικογραφία και ξαφνικά βρέθηκε, τυχαία έγινε; Αιδώς, κύριοι της αντιπολίτευσης του ΣΥΡΙΖΑ. Αιδώς. Αυτό μόνο έχω να πω».

Στο μέτωπο της ενέργειας, ο υπουργός παρουσίασε συγκριτικά στοιχεία για τις τιμές ηλεκτρικού ρεύματος, υποστηρίζοντας ότι το 2019 η Ελλάδα είχε από τις υψηλότερες χονδρικές τιμές στην Ευρώπη, ενώ σήμερα βρίσκεται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Όπως ανέφερε: «Όταν οι άλλοι είχαν 45, εμείς είχαμε 63- 50% πάνω. Τι να κάνουμε. Στον καταναλωτή τι γίνεται; Στον καταναλωτή, ο ΣΥΡΙΖΑ είχε 19% κάτω από τον μέσο όρο. Η Νέα Δημοκρατία συνοπτικά, 21% κάτω από τον μέσο όρο. Και συγχρόνως, να θυμίσουμε ότι η χώρα μας, επί ΣΥΡΙΖΑ, είχε 6,3 γιγαβάτ από ανανεώσιμες. 6,3. Και τώρα έχουμε 18. Και από αυτά τα 18 τα 9,2 είναι στον ΔΕΔΔΗΕ. Που σημαίνει σε μεσαία και χαμηλή τάση. Που σημαίνει, 80 με 90 χιλιάδες μικρομεσαίοι παραγωγοί. Αυτό είναι ενεργειακή δημοκρατία».

Κλείνοντας, σημείωσε τη δυναμική αύξηση των ΑΠΕ τον τελευταίο χρόνο, τονίζοντας: «Σε ένα χρόνο, μπήκε το 50% που είχε βάλει ο ΣΥΡΙΖΑ».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα