Επιτυχημένο “best of” Nova Media και Honda

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός «Best of Superleague», με αποκλειστικό χορηγό την Honda (Όμιλος Σαρακάκη), καθώς έσπασε κάθε ρεκόρ επισκέψεων και συμμετοχών.  Συγκεκριμένα την ενέργεια του διαγωνισμού, που διοργανώθηκε από το Novasports.gr με τη στήριξη της Superleague και του ΠΣΑΠ, την είδαν μόνο μέσα από την on line επικοινωνία πάνω από 1.500.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ και η ανταπόκριση των χρηστών ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2012, περατώθηκε τον περασμένο Απρίλιο και στην εννεάμηνη διάρκειά του, κάθε εβδομάδα, το κοινό αποφάσιζε τον πολυτιμότερο παίκτη (MVP) & το καλύτερο goal της αγωνιστικής και κέρδιζε αναμνηστικά δώρα των αγαπημένων του ομάδων τα οποία ήταν προσφορά της Superleague. Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Η Ώρα των Πρωταθλητών» κληρώθηκε ένας μεγάλος νικητής, ο οποίος κέρδισε χρηματικό έπαθλο –προσφορά του Ομίλου Σαρακάκη– αξίας 5.000 ευρώ.

Η Honda, ως αποκλειστικός χορηγός, είχε ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις ενέργειες του διαγωνισμού σε όλα τα μέσα του ομίλου (τηλεοπτικά κανάλια, site, social media, mobile, Nova Magazine).

Αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού, ο  εμπορικός διευθυντής Διεύθυνσης Διαφήμισης και Media της Nova, κ. Δημήτρης Βάγιας, επεσήμανε τα εξής: «Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός Best of Superleague! Ο όμιλος Σαρακάκη μάς εμπιστεύτηκε και αυτή τη σεζόν και έγινε ο χορηγός της ενέργειας, εξασφαλίζοντας επικοινωνία 360 μοίρες και στοχευμένη κάλυψη. Εκφράζουμε την απόλυτη ικανοποίησή μας για την επιτυχία της ενέργειας, η οποία ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές, και ευχαριστούμε τον όμιλο Σαρακάκη για την εμπιστοσύνη του».

Από τη πλευρά του, ο διευθυντής Κλάδου Honda & Mitsubishi Motors, Αφοι Σαρακάκη ΑΕΒΕ Επίσημος Εισαγωγές – Διανομέας στην Ελλάδα, Ανδρέας Θανόπουλος, είπε: «Η Ηonda για 2η συνεχόμενη χρονιά επιλέγει να χορηγήσει τον διαγωνισμό Best of Superleague. Η επιλογή της χορηγίας ήταν για μας αυτονόητη για πολλούς λόγους. Καταρχήν γιατί το αντρικό κοινό της Nova είναι και οι βασικοί πιθανοί πελάτες μηχανών και αυτοκινήτων Honda.

»Επιπρόσθετα, η αγωνιστική κληρονομιά και ο δυναμικός χαρακτήρας της μάρκας μας ταιριάζει με την προβολή ενός προσφιλούς αθλήματος. Αυτό που πραγματικά ενίσχυσε την απόφασή μας ήταν ότι με τη χορηγία του MVP & Best Goal δεν υπήρχε ταύτιση με μία μόνο ομάδα αλλά με την ομορφιά του αθλήματος και με τις στιγμές και τα πρόσωπα που συγκίνησαν το φίλαθλο κοινό. Έχοντας ήδη την εμπειρία της συνεργασίας με τη Nova από την προηγούμενη χρονιά, φέτος από κοινού αναπτύξαμε μία πολύ δυνατή και στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας συνδυάζοντας το τηλεοπτικό με το digital κανάλι. Ειδικότερα οι αγώνες αποτέλεσαν και το προ-λανσαρισματικό μέσο επικοινωνίας για πολύ σημαντικά μοντέλα της Honda. Στα αυτοκίνητα ήταν το Honda Civic 1.6lt Diesel και στις μηχανές τα SH150 & CB500X».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα