Έπος του ’40: Γιορτή με Βράνιες, Μαζωνάκη και Φουρέιρα

Αυτές οι χοντρές τσιρλίντερς που μπούκαραν στην παρέλαση με silly walking των Monty Python δεν θα το έκαναν ποτέ στον Έβρο ή τη Σάμο, γιατί εκεί βλέπουν τους Τούρκους με το χέρι στη σκανδάλη

Η βία είναι βαθιά κοινωνικό φαινόμενο, ξεκινάει από την οικογένεια, τα σχολεία, μεταφέρεται στις πλατείες και τα γήπεδα. Αυτό δήλωσε σ’ ένα ράδιο ο Αυγενάκης.

Μάλιστα. Και ποιος την προκαλεί τη βία; Γι’ αυτές τις χοντρές τσιρλίντερς που παρέλασαν στη Ν. Φιλαδέλφεια θα σου μιλήσω. Που έκαναν παρέλαση silly walking, α-λά Monty Python.

Να σ’ το αρχίσω αλλιώς. Στον Αυγενάκη θα καταλήξω. Τι είναι η παρέλαση, ρε; Γιατί γίνεται παρέλαση; Για να βγαίνουν οι γονείς να καμαρώνουνε τα παιδιά τους; Έχει κανένα βαθύτερο νόημα η παρέλαση;

Άκου, λοιπόν, μάστορα. Στην παρέλαση γιορτάζεται ένα στρατιωτικό γεγονός. Οι Έλληνες πολέμησαν στην Αλβανία, έχυσαν το αίμα τους για την ελευθερία της πατρίδας. Για να ζεις ελεύθερη σήμερα, κυρία τσιρλίντερ.

Ένα στρατιωτικό γεγονός δεν μπορεί να γιορτάζεται σε πάρτι σαν κι αυτό του Βράνιες. Σε μπαράκια με Μαζωνάκη και Φουρέιρα θα γιορταστεί ένα Έπος;

Με στρατιωτική παρέλαση θα γιορταστεί, γιατί τιμάς τον στρατό που πολέμησε. Λένε οι τσιρλίντερς στην επιστολή στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ότι μιλιταρισμός και ελευθερία δεν πάνε μαζί.

Μάλιστα. Δηλαδή, όλοι αυτοί που πολέμησαν στο αλβανικό μέτωπο ήταν μιλιταριστές. Αυτό λένε οι τσιρλίντερς. Άπαξ κι είσαι αντιμιλιταριστής, βγες και κάνε πορεία, κανένας δεν σ’ εμποδίζει. Ο χρόνος έχει 365 μέρες.

Ελευθερία, σου λένε οι τσιρλίντερς. Μάλιστα. Εγώ τιμώ μ’ αυτό τον τρόπο το Έπος του ’40. Με παρέλαση. Είναι δικαίωμά μου ή όχι; Είναι.

Κι έρχεσαι εσύ, κυρία τσιρλίντερ, και το διακωμωδείς. Αυτή είναι η ελευθερία που θέλει η κυρία τσιρλίντερ. Αυτό είναι βία. Διότι αν τις πλάκωναν στο ξύλο εκείνη την ώρα, θα μιλούσαν όλοι για βία.

Που χάλασαν τη γιορτή των υπολοίπων δεν είναι βία. Και αν γίνει καμιά πορεία αντιμιλιταριστών και μπουκάρει βίαια καμιά ομάδα που θα παρελαύνει τραγουδώντας τον εθνικό ύμνο, δεν θ’ ανοίξει μύτη, ε;

Να σ’ το προχωρήσω. Επέλεξαν τη Ν. Φιλαδέλφεια, λένε οι τσιρλίντερς, γιατί είναι γεμάτη πρόσφυγες. Και γιατί δεν επέλεγαν τον Έβρο ή το Καστελόριζο;

Να πηγαίνανε σε καμία Σάμο, που την έχουν στα 500 μέτρα την Τουρκία και βαρέθηκαν να κοιτούν στον ουρανό τα τουρκικά αεροπλάνα, να το κάνουν. Κι εκεί Ελλάδα είναι.

Είμαστε ξεκούρδιστα στρατιωτάκια, σου λένε οι τσιρλίντερς. Ευτυχώς που το παραδέχονται, δηλαδή, διότι κουρδισμένα στρατιωτάκια ήταν όλοι αυτοί που πολέμησαν στο μέτωπο και όλοι αυτοί που τους τιμούν. Άπαξ και δεν τους σέβεσαι, είσαι πράγματι ξεκούρδιστος.

Και βγαίνει στα κανάλια ένας Πετρόπουλος από την «Αυγή», του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή, και λέει ότι δεν έκαναν και τίποτα το κακό τα κορίτσια. Προοδευτικά πράγματα από τον Πετρόπουλο. Κατά του μιλιταρισμού, σου λέει, οι τσιρλίντερς. Μάλιστα.

Και γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κατήργησε τις παρελάσεις, ρε μάστορα; Πέντε χρόνια κοντά ήταν στην εξουσία. Και γιατί οι τσιρλίντερς δεν έκαναν το ίδιο επί ΣΥΡΙΖΑ;

Να θυμίσω στον Πετρόπουλο ότι ο αντιμιλιταριστής Τσίπρας είχε φορέσει και στρατιωτική στολή μαζί με τον Καμμένο τον Πάνο κι ήταν παρών και ξουρισμένος στις παρελάσεις.

Έτσι είναι, όμως. Σ’ ένα κράτος μπουρδέλο που δεν μαθαίνει τη νεολαία τι σημαίνει πόλεμος, τι σημαίνει φασισμός, τι είναι η δημοκρατία, αυτά θ’ ακούσεις.

Ο Ερντογάν είναι με το χέρι στη σκανδάλη. Άντε, σου λέω εγώ, ότι αύριο κάνει ένα μπραφ και μπουκάρει σε κάνα ελληνικό νησί. Μάλιστα. Ο Πετρόπουλος θα βγάζει πύρινους λόγους κατά του μιλιταρισμού και οι τσιρλίντερς θα κάνουνε πορείες στην Αθήνα με silly walking των Monty Paython;

Και για να τελειώνουμε με τον κύριο. Δημοσιογράφοι της πλάκας υπάρχουν πολλοί. Εμείς τους ξέρουμε ως Αρχιδι-μοσιογράφους. Προφανώς ο Πετρόπουλος δικαιούται θέση στο προεδρείο…

Σ’ το τελειώνω. Οι ΣΥΡΙΖΑίοι θέλουν να καταργήσουν το κριτήριο στη νεολαία και το κατάφεραν. Είναι μηδενιστές των πάντων. Να μην υπάρχει όριο σε τίποτα. Μπάχαλο. Κοινωνία χωρίς κανόνες, παρά μόνο κομματικούς.

Θα τιμωρηθεί  καμιά τσιρλίντερ για προσβολή της σημαίας και της εθνικής γιορτής; Όχι βέβαια. Στο ποδόσφαιρο, άπαξ και διακοπεί το παιχνίδι οριστικά ή για λίγο από μπούκα, έχει τιμωρία. Στην πολιτική, δεν έχει. Και για να γυρίσω στον Αυγενάκη. Είναι ο άλλος οπαδός. Βλέπει ότι υπάρχει ατιμωρησία.

Σου λέει ο χουλιγκάνος, εδώ ξέσκισαν ολόκληρη εθνική γιορτή και δεν έγινε τίποτα και θα τιμωρηθώ εγώ; Και δεν σ’ το λέω εγώ αυτό. Οι ίδιοι το λένε. Άπαξ και ρίξεις μια ματιά στα σχόλια στα social media, αυτό λένε.

Τους άρεσε αυτό το silly walking. Μόνο που αυτά τα αλάνια δεν θα βγούνε σε κάνα δρόμο να περπατάνε έτσι όπως οι τσιρλίντερς. Έχουν άλλα κόλπα. Μαχαίρια, μολότοφ και τα ρέστα.

Όπως οι χουλιγκάνοι που διακόπτουν τα ματς…

Τίποτα το διαφορετικό δεν έγινε μ’ αυτές τις τσιρλίντερς που παρέλασαν με silly walking όπως οι Monty Python στη Φιλαδέλφεια, λέω εγώ.

Όπως οι χουλιγκάνοι μπουκάρουν στο γήπεδο και διακόπτουν το παιχνίδι, έτσι έκαναν κι οι τσιρλίντερς. Μπούκαραν στην παρέλαση για να διακόψουν το παιχνίδι. Δεν υπάρχει διαφορά. Τσαμπουκά τα αλάνια, τσαμπουκά και οι τσιρλίντερς.

Για τα αλάνια, όμως, όταν το κάνουνε αυτό, όλοι μιλάνε για βία. Όταν το κάνουν κάτι ατσούμπαλες είναι ιδεολογία. Αντιμιλιταρισμός, σου λένε. Ενώ τα αλάνια είναι κάτι κωλόπαιδα και τίποτα παραπάνω.

Μάλιστα. Αν αύριο γίνει κανένας τσαμπουκάς με την Τουρκία, τα αλάνια θα είναι εκεί. Όλοι αυτοί οι αντιμιλιταριστές κι αυτοί που τους χειροκροτούνε, τι θα κάνουνε; Παρελάσεις silly walking για να τους αποκρούσουνε;

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα