ΕΡΓΟΣΕ Εγκρίθηκε η προκήρυξη του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Στα 46,5 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός του έργου

Με εντατικό ρυθμό συνεχίζονται οι ενέργειες για την ολοκλήρωση έργων κομβικής σημασίας για την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου της χώρας, με την ΕΡΓΟΣΕ να προχωρά άμεσα τις διαδικασίες δημοπράτησής τους.

Μετά την έγκριση της προκήρυξης του διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου προ ημερών, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου, τα τεύχη δημοπράτησης του έργου εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.

Η προέγκριση των τευχών δημοπράτησης για την υπ. αριθμ. 713 διακήρυξη από τη Διαχειριστική Αρχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου. Ως επόμενο βήμα, την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίουθα αποσταλεί η προκήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η έγκριση αναμένεται εντός 3-4 εργάσιμων ημερών. Στη συνέχεια και αφού δοθεί το «πράσινο φως» και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η προκήρυξη αναμένεται να αναρτηθεί στο ΕΣΗΔΗΣ περί τις 9 Δεκεμβρίου όποτε και θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής προσφορών η οποία, σύμφωνα με τον παραπάνω προγραμματισμό, θα ολοκληρωθεί στις 29 Ιανουαρίου 2021.

Αναφορικά με το φυσικό αντικείμενο του έργου (ΑΔ 713) συνολικού προϋπολογισμού 46,5 εκατ. ευρώ, αυτό αφορά σε εργασίες που αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level-1 στο τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, ενώ προβλέπεται και η αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σηματοδότησης. Μάλιστα, το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1, που αποτελεί τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.

Επιπλέον, σημειώνεται ότι πέραν του συγκεκριμένου έργου, την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση η Διακήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ (ΑΔ 736), ενώ η ΕΡΓΟΣΕ έστειλε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου τα τεύχη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε.) της υπ’ αριθμ. 635 Σύμβασης προϋπολογισμού 20 εκ. Ευρώ για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα