Ερώτηση Ψαριανού για τις τηλεπικοινωνίες μετά τη αύξηση των καταγγελιών κατά των εταιρειών

Μια αρνητική «πρωτιά» κατέκτησε ο κλάδος των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, καθώς, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης του Συνηγόρου του Καταναλωτή για το έτος 2017, η οποία παραδόθηκε πριν από λίγες ημέρες στον Πρόεδρο της Βουλής, ο συγκεκριμένος κλάδος δέχτηκε τις περισσότερες αναφορές από τους πολίτες με ποσοστό 38,5% επί του συνόλου των αναφορών προς την Αρχή, σημειώνοντας, μάλιστα, αύξηση της τάξεως του 61,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Με αφορμή το παραπάνω, ο βουλευτής του Ποταμιού, Γρηγόρης Ψαριανός, κατέθεσε Ερώτηση προς τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής για την γενικότερη εικόνα της αγοράς τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στη χώρα μας και τι μέλλει γενέσθαι τόσο σε επίπεδο ποιότητας και τιμών των παρεχόμενων προϊόντων προς τους καταναλωτές όσο και σε επίπεδο επενδύσεων σε εξελιγμένες εφαρμογές και δίκτυα νέας γενιάς, καθώς όλα τα στοιχεία συγκλίνουν στο ότι, μεταξύ των χωρών της Ε.Ε., η Ελλάδα έχει από τις ακριβότερες χρεώσεις τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και ταυτόχρονα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις στην υιοθέτηση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και internet.
Ο βουλευτής της Β’ Αθηνών θέτει μια σειρά ερωτημάτων προς τον Υπουργό, μεταξύ των οποίων, αν είναι στις προθέσεις του να μειώσει την φορολογία και τα υπερβολικά τέλη που βαρύνουν σχεδόν κατά 50% τις τιμές και είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη, τι εποπτεία ασκείται για την διασφάλιση συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού σε επίπεδο τιμών και ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και σε ποιο στάδιο υλοποίησης βρίσκεται το Στρατηγικό Σχέδιο Ευρυζωνικότητας και τι προγραμματισμός υπάρχει για νέες επενδύσεις.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα