FORTHNEΤ: Στο συν τα έσοδα από πελάτες και διαφημίσεις

Αυξημένα έσοδα κατά 4,5% από την αγορά των εταιρικών πελατών και κατά 13,9% από τη διαφημιστική αγορά κατέγραψε για το 2017 η Forthnet, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα δωδεκαμήνου. Και αυτό, ενώ κατεγράφη κάμψη της ζήτησης και κατά συνέπεια της συνδρομητικής βάσης στη λιανική λόγω της υπερφορολόγησης του κλάδου (10% στη συνδρομητική τηλεόραση και 5% στη σταθερή τηλεφωνία).

Της Παρασκευής Μαρίτσα

Επ’ αφορμή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων χρήσης για την προηγούμενη χρονιά, από τη διοίκηση της συνδρομητικής πλατφόρμας δεν παρέλειψαν να κάνουν ιδιαίτερη αναφορά στη Super League, εξηγώντας ότι η συνεχιζόμενη χαμηλή εμπορικότητα οδήγησε σε πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για τη σεζόν 2018/2019, οπότε και η Forthnet προχώρησε στην υπογραφή απευθείας διμερών συμβάσεων με ΠΑΕ του πρωταθλήματος.

Τα συνολικά (ομαλοποιημένα) έσοδα διαμορφώθηκαν στα 297,5 εκατ. ευρώ και το EBITDA στα 40,2 εκατ. ευρώ, ενώ η Εταιρεία εξυπηρετεί 689.000 μοναδικά νοικοκυριά με τους συνδρομητές broadband υπηρεσιών να ανέρχονται στις 562.000, ενώ οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 417.000. Τα ενοποιημένα ομαλοποιημένα συνολικά έσοδα παρουσίασαν μείωση 8,5% σε σχέση με το δωδεκάμηνο του 2016, εξαιτίας της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και της συντηρητικής προσέγγισης στην εμπορική πολιτική της εταιρείας.

689.000 ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Ενδυνάμωση θέσης στην Pay TV αγορά

Μνεία γίνεται και στην ενδυνάμωση της στρατηγικής θέσης της Εταιρείας στην Pay TV αγορά χονδρικής διάθεσης αθλητικού περιεχομένου μέσα από την εμπορική συμφωνία για τη μη-αποκλειστική διάθεση των καναλιών Novasports σε Vodafone και WIND.

Πιο αναλυτικά, η εταιρεία, τον Σεπτέμβριο του 2017, συνήψε εμπορικές συμφωνίες με τις εταιρείες Vodafone και Wind για τη μετάδοση των καναλιών Novasports από τις ΙPΤV συνδρομητικές τους πλατφόρμες, παράλληλα με τη δορυφορική πλατφόρμα της Nova. Οι συμφωνίες εκτός των άλλων δίνουν τη δυνατότητα στα κανάλια Novasports να είναι διαθέσιμα σε ακόμα περισσότερους Έλληνες τηλεθεατές.

Την ίδια ώρα και με στόχο την ενίσχυση του τηλεοπτικού της περιεχομένου η Forthnet προχώρησε, τον Μάρτιο του 2018, στη σύναψη συνεργασίας με την MGM (MetroGoldwynMayer) και παράλληλα ανανέωσε την μακρόχρονη συνεργασία της με την 21stCenturyFox. Οι συνεργασίες με τα δύο από τα μεγαλύτερα studios του Hollywood εξασφαλίζουν αποκλειστική πρόσβαση σε βραβευμένες κινηματογραφικές ταινίες και δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές που προσφέρονται τόσο μέσα από τα κανάλια Novacinema, όσο και μέσω των υπηρεσιών NovaGO και NovaOnDemand. Παράλληλα, το αθλητικό περιεχόμενο εμπλουτίστηκε με τις μεταδόσεις των πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου Ολλανδίας, Σουηδίας καθώς και την Championship Αγγλίας, ενώ ανανεώθηκαν για άλλα τρία χρόνια τα δικαιώματα του δημοφιλέστερου τουρνουά τένις στον κόσμο Wimbledon.

Σημαντικό και το γεγονός πως η εταιρεία εμπλουτίζει συνεχώς το περιεχόμενο της υπηρεσίας NovaOnDemand που διαθέτει πλέον χιλιάδες ώρες προγράμματος από ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ και παιδικά. Παράλληλα, αναβαθμίζεται συνεχώς η χρήση της υπηρεσίας Nova GO ενώ εφαρμόζοντας σχετική ευρωπαϊκή οδηγία, παρέχει, από τον Μάρτιο του 2018, ελεύθερη πρόσβαση στην υπηρεσία στους χρήστες όταν ταξιδεύουν στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ FORTHNET)

«Συντηρητική εμπορική πολιτική με στόχο τη βελτίωση του κοστολογικού μοντέλου»

 «Στο περιβάλλον της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης, η υπερφορολόγηση του κλάδου της συνδρομητικής τηλεόρασης, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη χαμηλή εμπορικότητα της Super League, επιδρούν αρνητικά στα οικονομικά μας αποτελέσματα αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η εταιρεία συνεχίζει να εφαρμόζει συντηρητική εμπορική πολιτική και με στόχο τη συνεχή βελτίωση του κοστολογικού της μοντέλου προχώρησε στον πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των ομάδων της Super League, προχωρώντας πια σε διμερείς εμπορικές συμβάσεις με τις ΠΑΕ», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος, Πάνος Παπαδόπουλος, καταλήγοντας πως «παράλληλα, ενδυνάμωσε περαιτέρω τη στρατηγική της θέση στην PayTV αγορά μέσα από τις εμπορικές συμφωνίες για τη μη-αποκλειστική διάθεση των αθλητικών καναλιών Novasports στις Vodafone και Wind».

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα