Φταίνε όλοι εκτός από τον Χιμένεθ στον Άρη

Μικροπρέπεια από τον Ισπανό, έσπευσε να διορθώσει τα αδιόρθωτα η ΠΑΕ

«Πρέπει να αναλύσουμε το γεγονός ότι είχαμε ένα σχέδιο για το παιχνίδι, το οποίο μέσα σε τρία λεπτά κατέρρευσε με το γκολ που δεχθήκαμε. Προσπαθήσαμε να ανταποκριθούμε απέναντι στον Παναθηναϊκό, ο οποίος είναι μία πολύ καλή ομάδα. Θέλω να ζητήσω μία πολύ μεγάλη χάρη στους φιλάθλους της ομάδας. Σε κάθε προπόνηση έχουμε 4-5 τραυματίες, σε κάθε παιχνίδι έχουμε 2-3 παίκτες που ζητούν αλλαγή για θέμα τραυματισμών. Αναρωτιέμαι τι κάνανε με αυτόν τον άνθρωπο που είχατε πριν;» αναρωτήθηκε ο Μανόλο Χιμένεθ μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό.

Μικροπρέπεια να τα ρίχνει στον Ουζουνίδη.

Στον Άρη πήγαν να το μαζέψουν μετά από σχόλια που έγιναν, αλλά οι κακές εντυπώσεις έμειναν…

Στην ΠΑΕ Άρης έσπευσαν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, αποδίδοντας το ζήτημα σε παρεξήγηση που προήλθε από λάθος μετάφραση.

Σύμφωνα με τη διευκρίνιση δόθηκε, ο Χιμένεθ ουδέποτε αναφέρθηκε προσωπικά στον Έλληνα προπονητή, αλλά μιλώντας για την κατάσταση των τραυματιών, σχολίασε: «Τι έκαναν με αυτήν την ομάδα το καλοκαίρι;». Όπως τονίζεται, η φράση μεταφράστηκε εσφαλμένα λόγω της έντασης της στιγμής, οδηγώντας σε παρερμηνεία των λόγων του.

Μάλιστα, ο ίδιος ο μεταφραστής της ΠΑΕ Άρης, όπως ενημέρωσε η ομάδα, αναγνώρισε το λάθος του και ζήτησε συγγνώμη.

Το ίδιο είναι πάντως το συμπέρασμα. Ανεξάρτητα, αν αναφέρθηκε στον Ουζουνίδη ο Χιμένεθ με το όνομά του. Αυτόν φωτογράφισε…

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα