
Fuel Pass: Αποδεικτικό φτωχοποίησης οι 1.077.000 αιτήσεις για το 50άρικο της κυβέρνησης
Παρά το γεγονός ότι είχε ανακοινωθεί το επίδομα εδώ και 20 σχεδόν ημέρες, εν τούτοις όταν ήρθε η ώρα η πλατφόρμα δεν άντεξε. Άραγε δεν το είχαν προβλέψει
Το διάγγελμα Μητσοτάκη την Μεγάλη Δευτέρα απέκρυψε το νέο φιάσκο του πολυδιαφημένου ψηφιακού κράτους, καθώς ούτε για μία ώρα δεν έμεινε ανοικτή η πλατφόρμα για το Fuel Pass. Έτσι η αίτηση έγινε κλιμακωτά τις επόμενες ημέρες. Μόνο που τα χρήματα οι περισσότεροι από τους μισούς που κατέθεσαν αίτηση θα τα λάβουν μετά το Πάσχα. Δηλαδή όσοι ήλπιζαν να μειώσουν κάπως το κόστος ταξιδιού για τις πασχαλινές διακοπές την πάτησαν. Δυστυχώς για μία ακόμη φορά η κυβέρνηση πιάστηκε απροετοίμαστη. Παρά το γεγονός ότι είχε ανακοινωθεί το επίδομα εδώ και 20 σχεδόν ημέρες, εν τούτοις όταν ήρθε η ώρα η πλατφόρμα δεν άντεξε. Άραγε δεν το είχαν προβλέψει; Ή απλά δεν ήθελαν να δώσουν τα χρήματα σε όλους πριν από το Πάσχα; Ό,τι και από τα δύο και εάν συμβαίνει το μόνο σίγουρο είναι ότι η κυβέρνηση για μία ακόμη φορά βρέθηκε εκτεθειμένη. Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο εργαλείο αποτελεί πιστοποιητικό φτωχοποίησης, καθώς μέχρι το μεσημέρι της Μεγάλης Πέμπτης είχαν κατατεθεί κάτι περισσότερο από 1.000.000 αιτήσεις προκειμένου οι ωφελούμενοι να εισπράξουν έστω κια αυτό το 50ευρω!