Γ. Κεφαλογιάννης: Κεντρικός πυλώνας η ηλεκτροκίνηση

«Κεντρικός πυλώνας στη νέα γενιά τεχνολογίας καυσίμων είναι η ηλεκτροκίνηση και ο στόχος για το 2020 είναι οι 2.000 σταθμοί φόρτισης» τόνισε από την πλευρά του ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης και σημείωσε ότι «το 2019 αδειοδοτήθηκαν έξι πρατήρια με τελευταίας τεχνολογίας συσκευές ταχυφόρτισης. Παράλληλα, σχεδιάζεται η ηλεκτρονική βάση δεδομένων, μέσω της οποίας οι πολίτες θα ενημερώνονται σχετικά με τη θέση και τη διάθεση των σημείων φόρτισης για όλη τη χώρα σε πραγματικό χρόνο».

Άλλη μια νομοθετική πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην ανάπτυξη υποδομών ηλεκτροκίνησης, είναι η έκδοση της απόφασης για την επισκευή και συντήρηση ηλεκτρικών οχημάτων, όπως και αυτή που αφορά στον τεχνίτη ηλεκτρικών οχημάτων. «Ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι πολύ γερασμένος και προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα με ένα πλέγμα ρυθμίσεων. Το πρώτο βήμα είναι οι νομοθετικές πρωτοβουλίες», εξήγησε ο κ. Κεφαλογιάννης.

Όσον αφορά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ο κ. Κεφαλογιάννης συμφώνησε με την εκτίμηση του κ. Χατζηδάκη ότι «ο στόλος των αστικών λεωφορείων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη είναι πάρα πολύ παλιός. Υπάρχουν οχήματα κατηγορίας euro1 που έχουν γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα και πρέπει να αντικατασταθούν». Δυστυχώς, είπε ο υφυπουργός, «δεν είχε γίνει καμία προεργασία σε αυτό το πεδίο από την προηγούμενη κυβέρνηση και η προσπάθεια έχει ξεκινήσει από το μηδέν. Στον νέο διαγωνισμό για τα λεωφορεία θα υπάρχει πρόβλεψη για έναν σημαντικό αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων».

Ρύθμιση για τα ηλεκτρικά πατίνια

Η κυβέρνηση ετοιμάζει πλαίσιο και για τα λεγόμενα μέσα μικροκινητικότητας, όπως τα ηλεκτρικά πατίνια. Όπως είπε ο κ. Κεφαλογιάννης οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «επεξεργάζονται ένα πλαίσιο κανόνων για την κυκλοφορία αυτών των οχημάτων. Το προσεχές διάστημα θα έχουμε μια νομοθετική παρέμβαση, η οποία θα αναφέρεται:

• Στα τεχνικά χαρακτηριστικά των οχημάτων αυτών
• Στη δυνατότητα εξακρίβωσής τους, τους χώρους και τις οδούς της χρήσης τους
• Στις απαιτήσεις για τη χρήση τους, όπως π.χ. αν θα χρειάζεται κράνος ή να υπάρχει δίπλωμα για την οδήγησή τους.

Επιπλέον, θα πρέπει να δούμε την αγορά, τα πρότυπα και τα εξαρτήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια των προϊόντων αυτών».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα