O Στεφάν Λανουά δεν φέρνει Γάλλους διαιτητές στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αποτέλεσμα; Περιορίζονται οι επιλογές του και τελικά φθάνουν στη χώρα μας ακατάλληλοι ξένοι διαιτητές. Με ποια λογική αποκλείει ο πρόεδρος της ΚΕΔ τους συμπατριώτες του; Τι θέλει να μας πει, πως μπορούν να επηρεαστούν από την παρουσία του και να σφυρίξουν υπέρ της μίας ή της άλλης ομάδας;
Αν είναι να επηρεάζονται οι κορυφαίοι Γάλλοι διαιτητές, τότε δεν έχει νόημα να γίνεται επιλογή ξένων, γιατί με το ίδιο σκεπτικό θα επηρεάζονται και αυτοί. Ο Ισπανός Σάντσεθ Μαρτίνεθ που έφερε στο ντέρμπι Ολυμπιακού-ΠΑΟΚ, μήπως δεν είναι συμπατριώτης του μέλους της ΚΕΔ Φερνάντες Αλόνσο; Του στενότερου συνεργάτη του Λανουά; Αυτός είναι που έδωσε πέναλτι στον ΠΑΟΚ για κολλημένο χέρι του Ρέτσου κι ευτυχώς υπήρξε η παρέμβαση του VAR και αναγκάστηκε να το πάρει πίσω. Μήπως ο Ιταλός Σότσα που είχε ορίσει στο αντίστοιχο παιχνίδι της Τούμπας και μέτρησε το πρώτο γκολ του Γερεμέγεφ, δεν είναι συμπατριώτης του αναπληρωτή προέδρου της ΚΕΔ Πάολο Βαλέρι; Αν είναι ν’ αποκλείσει ο Λανουά τους Γάλλους, θα πρέπει να κάνει το ίδιο με Ισπανούς και Ιταλούς. Μάλλον όμως θα είναι προτιμότερο να είναι ανοιχτές οι πόρτες για όλους. Για να σταλεί το μήνυμα πως οι διαιτητές δεν επηρεάζονται, αλλά και να μεγαλώσει ο κατάλογος ώστε να ορίζονται οι καλύτεροι.