Γιατί είπε όχι στη Nova ο Παναθηναϊκός

Αυτό που με κατηγορηματικό τρόπο τόνισαν και τονίζουν οι διοικούντες την ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι ότι στην απόφασή τους για την άρνηση της ανανέωσης με τη Nova έπαιξε καταλυτικό ρόλο η εκτίμησή τους ότι το προϊόν είναι πολύτιμο και αυτό φαίνεται, όπως τονίζουν, από το γεγονός ότι η Nova «ζει» από αυτό, γι’ αυτό και δεν δέχονται τις συνεχείς αιτήσεις του συνδρομητικού καναλιού για μειώσεις.

Στον Παναθηναϊκό πιστεύουν ότι το έτερο συνδρομητικό κανάλι, δηλαδή αυτό του ΟΤΕ, μπορεί να μπει στο παιχνίδι και ότι με την πρόωρη ανανέωση της σύμβασης με τη Nova δεν δίνεται η δυνατότητα να δείξει τις προθέσεις του ως προς την υποβολή προσφοράς.

Με την ανανέωση του συμβολαίου από τώρα χάνεται το δικαίωμα της διαπραγμάτευσης την ερχόμενη Ανοιξη, γι’ αυτό και στον Παναθηναϊκό δεν θέλησαν να πουν το ναι σε αυτή την πρόταση της Nova. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί το ερχόμενο καλοκαίρι να μπουν και οι πράσινοι στην νέα κεντρική διαχείριση, αν δεν βρουν από άλλο κανάλι καλύτερες προσφορές.

Ξεκάθαρο είναι, ωστόσο, ότι στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός θεωρούν ότι η Forthnet/Nova κάνει κακή προώθηση του προϊόντος. Και ως απόδειξη του συγκεκριμένου ισχυρισμού φέρνουν το γεγονός ότι ενώ έχει τα ιντερνετικά δικαιώματα αλλά και αυτά για τα πρωταθλήματα υποδομών, δεν τα προβάλει ενώ στερεί και από τους συλλόγους το δικαίωμα να τα εκμεταλλευτούν.

Γι’ αυτό και οι πράσινοι έχουν ήδη προτείνει την αυτοδιαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από τις ομάδες μέλη της Λίγκας, μέσω της δημιουργίας μιας νέας σχετικής πλατφόρμας. Στόχος αυτής της ενέργειας θα είναι η αύξηση των εσόδων για όλες τις ΠΑΕ, μέσα από την αξιοποίηση των προϊόντων όλων των ομάδων τους και της συμμετοχής τους στα αντίστοιχα πρωταθλήματα.

Βεβαίως και στην άκρη του μυαλού του Γιάννη Αλαφούζου και υπάρχει ο ΣΚΑΙ, αν αναρωτηθήκατε…

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα