Γιατί η Νέα Δημοκρατία απορρίπτει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Την πλήρη αντίθεσή της στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας η συζήτηση του οποίου ξεκίνησε σήμερα στη Βουλή, εξέφρασε η Νέα Δημοκρατία σε σύσκεψη υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, με τη συμμετοχή βουλευτών του κόμματος που μετέχουν στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής.

Κοινό συμπέρασμα, της σύσκεψης σύμφωνα με την ανακοίνωση, «ήταν ότι με το εν λόγω νομοσχέδιο επιχειρείται από το ΣΥΡΙΖΑ ο πλήρης έλεγχος της εκπαιδευτικής διοίκησης μέσω της κομματικοποίησής της, ενώ ενισχύεται εντελώς αναιτιολόγητα ο συγκεντρωτισμός του κράτους, καθώς σειρά αποφάσεων θα λαμβάνονται, στο εξής, από κεντρικές γραφειοκρατικές δομές και όχι από τις σχολικές μονάδες. Ακόμη, με το εν λόγω ν/σ ανατρέπεται πλήρως το υφιστάμενο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, ενώ καταργούνται και οι σχολικοί σύμβουλοι οι οποίοι αντικαθίστανται από κομματικούς εγκάθετους».

«Ενδεικτικό, τέλος, της κυβερνητικής μεθόδευσης είναι ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κατατέθηκε με τη διαδικασία του επείγοντος, ενώ δεν υφίσταται κανένας προφανής λόγος για αυτή τη σπουδή, καθώς κανένα από τα άρθρα του δεν είναι άμεσης εφαρμογής για την τρέχουσα σχολική χρονιά» τονίζει η ΝΔ.

Επισημαίνεται ότι η Νέα Δημοκρατία τάχθηκε, ήδη από την Παρασκευή, δια της αρμόδιας Τομεάρχη της, κ. Νίκης Κεραμέως, υπέρ της άμεσης απόσυρσης του νομοσχεδίου. «Σε αυτή τη θέση επιμένουμε, καλώντας την Κυβέρνηση να αποσύρει το εν λόγω ν/σ που έχει ως μόνο στόχο την ικανοποίηση στενών συντεχνιακών και κομματικών συμφερόντων του ΣΥΡΙΖΑ σε βάρος της εκπαίδευσης» τονίζει η Πειραιώς και προσθέτει:

«Η Νέα Δημοκρατία επιμένει στις πάγιες θέσεις της που έχουν ως στόχο την αναβάθμιση της Παιδείας οι οποίες και θα αποτελέσουν την αιχμή του δικού της προγράμματος που θα εφαρμοσθεί, καταργώντας όλες τις αλλοπρόσαλλες επιλογές των τριών Υπουργών Παιδείας στα τρία χρόνια ΣΥΡΙΖΑ (Μπαλτά, Φίλη, Γραβρόγλου) που πειραματίζονται σε βάρος των μαθητών και των γονέων τους αλληλλοαναιρούμενοι και μεταξύ τους».

Τέλος από την Πειραιώς παραθέτουν μια σειρά από δράσεις που περιλαμβάνουν: «Την επιλογή ανώτατων και ανώτερων στελεχών στην εκπαίδευση με τη θεσμοθέτηση μίας αντικειμενικής διαδικασίας στην οποία θα εμπλέκεται το ΑΣΕΠ και άλλα ανεξάρτητα όργανα.

Την αξιολόγηση όλων των δομών της εκπαίδευσης όπως επίσης και των εκπαιδευτικών. Την ενίσχυση των υφιστάμενων δομών καθώς και της σχολικής αυτονομίας με τη λήψη των περισσότερων αποφάσεων από τα ίδια τα σχολεία».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα