H FΑCEBOOK αλλάζει λογότυπο για να μην την μπερδεύουν με το facebook

Η εταιρεία Facebook, στην οποία ανήκει η ομώνυμη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό της ώστε όλοι να την ξεχωρίζουν από το δημοφιλές μέσο στα social media

Αντί να αλλάξει επωνυμία, όπως είχε σε αντίστοιχη περίπτωση και η Alphabet με το Google, η εταιρεία από την Καλιφόρνια έκανε αλλαγές στους χαρακτήρες του γνωστού logo, καταλήγοντας σε ένα πιο λιτό αλλά εξίσου αναγνωρίσιμο αποτέλεσμα. Σε αντίθεση με το Facebook, η εταιρεία προτίμησε τα κεφαλαία αντί για τα πεζά.   Στην κινούμενη εικόνα του logo, η επωνυμία παίρνει διάφορα χρώματα και δεν μένει στο χαρακτηριστικό μπλε της πλατφόρμας που χρησιμοποιείται και για το εικονίδιο της εφαρμογής.

«Στο ξεκίνημά του, το Facebook ήταν μία απλή εφαρμογή», εξηγεί ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ, Αντόνιο Λούτσιο. «Τώρα, δεκαπέντε χρόνια αργότερα, προσφέρουμε μία γκάμα προϊόντων που βοηθούν τους πολίτες να συνδέονται με τους φίλους και την οικογένειά τους, να βρίσκουν κοινότητες και να επεκτείνουν επιχειρήσεις».

Αντίστοιχες αλλαγές θα γίνουν και στο WhatsApp

Πώς θα εμφανίζεται το logo στο Instagram   Το WhatsApp, το Messenger και το Instagram είναι μόνο μερικές από τις εφαρμογές κάτω από την «ομπρέλα» της Facebook. Ο Λούτσιο αναφέρεται ακόμα στο Oculus, το Workplace και το Calibra. «Το Ιούνιο συμπεριλάβαμε την υποσημείωση “από το Facebook” σε όλες τις εφαρμογές μας. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το καινούργιο brand στα προϊόντα μας και στο προωθητικό υλικό μας», λέει ο Λούτσιο, προαναγγέλλοντας και το λανσάρισμα ενός νέου εταιρικού site.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα