H Γιουνάιτεντ χάνει τον χορηγό στη φανέλα της

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κινδυνεύει να μείνει χωρίς χορηγό στη φανέλα της, καθώς η “Chevrolet” που διαφημίζεται τώρα, δεν προτίθεται να ανανεώσει τη συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η  “Daily Mail”, οι ιθύνοντες της “General Motors”, στην οποία υπάγεται o νυν χορηγός των “κόκκινων διαβόλων”, είναι ιδιαίτερα απογοητευμένοι με τις εμφανίσεις της Γιουνάιτεντ αλλά και εν γένει με την συμφωνία. Άλλωστε όσο χρόνια υφίσταται η συγκεκριμένη συνεργασία, η ομάδα του Σόλσκιερ παραπαίει δίχως να έχει κατακτήσει κάποιον σημαντικό τίτλο, ούτε καν τους διεκδικεί για την ακρίβεια.

Μάλιστα τα ανώτερα διοικητικά στελέχη της εταιρίας θεωρούσαν εξ αρχής ζημιογόνο το αυτό το “deal”, διότι τα χρήματα που καλούνται να καταβάλουν σε βάθος επταετίας, από το 2014 δηλαδή που τέθηκε σε ισχύ, φτάνουν τα 468 εκατομμύρια ευρώ. Ενδεικτικό της αρνητικότητας που κυριαρχούσε στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, αποτελεί η απόλυση του υπεύθυνου για αυτό to “deal”, Τζοέλ Εβάνικ, μόλις 48 ώρες μετά τις υπογραφές.

Ανά σεζόν, δηλαδή, δίνει 66.4 εκατ. ευρώ, ενώ η αμέσως προηγούμενη εταιρία, η AON, που διαφημιζόταν στην εμφάνιση της Γιουνάιτεντ, έδινε 22.2 εκατομμύρια. Είναι απόλυτα φυσιολογικό, λοιπόν, να μην επιθυμούν την ανανέωση της συνεργασίας τους στο τέλος της επόμενης χρονιάς(2021), βλέποντας τους “μπέμπηδες” να βρίσκονται 2 βαθμούς πάνω από τη ζώνη του υποβιβασμού.

Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα, αν σκεφτεί κανείς ότι ο εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας Εντ Γούντγουορντ έχει δηλώσει πως τα χρήματα από τον κεντρικό χορηγό κρίνουν, εν πολλοίς, το μεταγραφικό μπάτζετ. Πάντως τα αρμόδια στελέχη εκφράζουν την αισιοδοξία του ότι παρά τη συνεχή αγωνιστική κατάπτωση, η παγκόσμια φήμη και υποστήριξη που λαμβάνει η Γιουνάιτεντ, θα προσελκύσει μεγάλες εταιρίες και ακριβές προσφορές.

 

 

 

Διαβάστε επίσης