H μάχη πίσω από τις κάμερες…

Στη «μάχη» για τα δικαιώματα μετάδοσης της Super League  έχουν μπει Nova και για πρώτη φορά η Cosmote.

Η αλήθεια είναι ότι στην COSMOTE TV δεν ήταν ζεστοί τα προηγούμενα χρόνια, ώστε να μπουν στο κυνήγι των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Super League.

Ο ένας λόγος ήταν πως δεν το ήθελαν οι ίδιοι επειδή είχαν στο δορυφορικό πιάτο τους τα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και κυρίως τα παιχνίδια του Champions League και του Europa League.

Ο άλλος λόγος  ήταν πως οι Big-4 του ελληνικού πρωταθλήματος δεσμεύονταν με συμβόλαια με τη Nova, και ως εκ τούτου δεν μπορούσε να γίνει συζήτηση.

Ωστόσο, οι εξελίξεις που τρέχουν δείχνουν μια μεγάλη αλλαγή στα τηλεοπτικά του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.

Όπως λέγεται, και δεν έχει διαψευστεί, η COSMOTE συζητά με τον Παναθηναϊκό το ενδεχόμενο να τον εντάξει στην πλατφόρμα του, ενώ ανάλογη πρόταση έχει γίνει και στην ΑΕΚ .

Δεν είναι οι μόνες επαφές….

Η  Cosmote TV φαίνεται να διεκδικεί σθεναρά τον  ΟΦΗ και μέσω του Αλαφούζου να συζητά με Παναιτωλικό Λαμία, Βόλο, Απόλλωνα Σμύρνης και Ιωνικό, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, κάτι που δεν αποκλείει βέβαια ανατροπές της τελευταίας στιγμής.

Στο τραπέζι είναι και ο ΠΑΟΚ, που έχει ανοιχτή γραμμή και με τα δυο συνδρομητικά κανάλια.

Η Nova έχει συμβόλαιο για το επόμενο έτος με Άρη, Ατρόμητο και ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ υπάρχει η σιγουριά ότι και ο Ολυμπιακός θα παραμείνει στο «φιλέτο» του καναλιού.

Η ψηφιακή πλατφόρμα της COSMOTE εμπλέκεται για πρώτη φορά στο ελληνικό ποδοσφαιρικό προϊόν.

Για την κίνηση αυτή είχε προϊδεάσει ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος σε πρόσφατη  τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ΟΤΕ  είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο ο όμιλος να διεκδικήσει, υπό προϋποθέσεις, τα δικαιώματα μετάδοσης των ποδοσφαιρικών αγώνων της Super League.

Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ιστορία με τα δικαιώματα της Πρέμιερ Λιγκ που πάντως δεν έχουν κλείσει ακόμη…

Στις 24 Ιουνίου εξέπνευσε η προθεσμία για την κατάθεση προσφορών για τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων του αγγλικού πρωταθλήματος για την τριετία 2022-25. Τόσο η COSMOTE TV που έχει τα δικαιώματα μέχρι και την επόμενη αγωνιστική περίοδο 2021-2022, όσο και η ΝΟVA εκδήλωσαν ενδιαφέρον.

Η προθεσμία για την κατάθεση των προσφορών δεν έβγαλε νικητή και η διαδικασία οδηγήθηκε σε δεύτερο γύρο προσφορών.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως καμία από τις COSMOTE TV και ΝΟVA δεν πλειοδότησε, αντίθετα τα δικαιώματα για την ευρύτερη περιοχή στην οποία περιλαμβάνεται και η Ελλάδα αποκτήθηκαν από διεθνές media agency (IMG), που με τη σειρά του θα διαπραγματευτεί με τοπικούς τηλεοπτικούς παρόχους.

Επί του παρόντος, φαίνεται πως υπάρχουν συζητήσεις με την United Group, μητρική της NOVΑ, που διαθέτει σημαντική παρουσία στη ΝΑ Ευρώπη (Κροατία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Σερβία, Σλοβενία, Βοσνία, Μαυροβούνιο) ως μέρος μιας κεντρικής συμφωνίας.

Οι διαφαινόμενες εξελίξεις με την Πρέμιερ Λιγκ φαίνεται να μετέβαλαν  τη στρατηγική και να οδήγησαν την COSMOTE TV σε συγκεκριμένες ΠΑΕ που διαθέτουν υψηλή εμπορική αξία, με τα ονόματα του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ και άλλων ομάδων που έχουν ακουστεί.

Με αυτά τα δεδομένα, είναι εξαιρετικά πιθανό οι αγώνες του ερχόμενου πρωταθλήματος να μεταδίδονται από δύο συνδρομητικές πλατφόρμες.

Η NOVA, που την περυσινή αγωνιστική περίοδο μετέδωσε τους αγώνες της Super League, είχε έλθει σε ανεξάρτητες συμφωνίες με τις ΠΑΕ.

Στην προ μηνός ενημερωτική συνάντηση της NOVA, η CEO του United Group είχε αποκαλύψει πως η περυσινή επένδυση για τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων της Superleague δεν απέδωσε –λόγω και των πολυάριθμων πειρατικών συνδέσεων– με αποτέλεσμα η προσφορά της NOVA προς τις ομάδες για τη νέα αγωνιστική σεζόν να κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα.

«Οι συζητήσεις είναι σε εξέλιξη, υπάρχει δυνητικό ενδιαφέρον από ανταγωνιστές (Cosmote), κάτι που είναι θεμιτό σε μια ελεύθερη αγορά, θα δούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα», είχε πει τότε η κα Boklag.

Εφόσον αλλάξει το σκηνικό, σηματοδοτείται μια σημαντική αλλαγή στον χάρτη της συνδρομητικής τηλεόρασης, για την οποία είχε προϊδεάσει η CEO του United Group, Victoriya Boklag, σε προ μηνός ενημέρωση προς τον Τύπο, αναφέροντας πως «με την περιφερειακή εμβέλεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova θα είναι ισχυρότερες από ποτέ».

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα