
Η «επένδυση» του Μητσοτάκη στο Final-4, η άρτια διοργάνωση, οι μπουκαδόροι τζαμπατζήδες
ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ & ΔΑΓΚΩΜΑΤΑ ΠΟΥ… ΠΟΝΑΝΕ!
Παίρνει την κούπα ο Ολυμπιακός στο μπάσκετ και ο Κυριάκος αφού δίνει συγχαρητήρια, λέει στο τέλος ότι η κυβέρνηση πλήρωσε το project κι έδωσε συγχαρητήρια σε όσους συνετέλεσαν για να γίνει άρτια διοργάνωση, «εμείς χρηματοδοτήσαμε αυτή την επένδυση». Αυτό είπε. Αυτό το δεκάρικο εκατομμύριο, μπορεί και παραπάνω, τι ακριβώς επένδυση ήτανε; Τι απέφερε στο τέλος στην τσέπη των πολιτών ή στα κρατικά ταμεία; Κι όσο αφορά στην αρτιότητα; Η αστυνομία η ίδια έβγαλε ανακοίνωση ότι με τη Φενέρ είχε μέσα 13.000 Ολυμπιακούς, όταν τα εισιτήρια που είχε πάρει η ΚΑΕ ήταν μόλις 8.000. Αρτιότητα. Ό,τι να ’ναι και στο μπάσκετ.