Η κρίση αφάνισε τους… θεριακλήδες!

Επιτέλους, η οικονομική κρίση έφερε και ένα θετικό αποτέλεσμα στους Έλληνες, και αυτό δεν είναι άλλο από τη διακοπή του καπνίσματος.

Το dete.gr, δημοσίευσε μια έρευνα της εταιρείας «Fast Market Research» η οποία και καταπιάνεται με το κάπνισμα, τους Έλληνες και το πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την κακή συνήθεια των ανθρώπων.

Συγκεκριμένα, η εν λόγω έρευνα καταγράφει τις τάσεις από το 1990 με προβολή έως το 2022. Ανάμεσα σε αυτά που έχει σημειώσει έως τώρα χαρακτηριστικό είναι ότι τη δεκαετία μεταξύ του 1990 και του 2000 η αγορά τσιγάρων στην Ελλάδα εκτοξεύθηκε στο ζενίθ, σημειώνονται αριθμό – μαμούθ για τα ελληνικά δεδομένα.

Αντίθετα, η αγορά των τσιγάρων, υπέστη βαρύ πλήγμα από το 2004 και ύστερα  λόγω των αυξήσεων των φόρων, άρα και της τιμής των πακέτων, τα οποία μερικά χρόνια αργότερα, όταν συνδυάστηκαν με την οικονομική κρίση που χτύπησε την πόρτα της χώρας μας το 2008, έστειλαν στα «τάρταρα» την πώληση τσιγάρων μετατρέποντας τους Έλληνες από θεριακλήδες σε αντικαπνιστές και θύματα της κρίσης με υγιεινές συνήθειες.

Εν έτη 2014 καταγράφεται η όγδοη συνεχόμενη χρονιά πτώσης στην κατανάλωση τσιγάρων στην Ελλάδα φτάνοντας συνολικά στα 20 δισ. τσιγάρα.

Δυστυχώς όμως, η κατά κεφαλήν κατανάλωση εξακολουθεί να είναι υψηλή στην Ελλάδα σε σύγκριση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, παρά τη δραματική μείωση που καταγράφηκε μετά το 2004. Από την άλλη, βέβαια, η μέση κατανάλωση δεν συγκρίνεται με τα αυξημένα νούμερα που εμφανίζονται μέχρι το 2004.

Αίσθηση προκαλεί ακόμα το στοιχείο που αναφέρει ότι η μείωση της κατανάλωσης στους άνδρες και αντιθέτως η αύξηση σε εκείνη των γυναικών κατά 30%.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα