
Η Λεχ Πόζναν με ρεκόρ μεταγραφής πήρε τον Πάλμα
Έδωσε στη Σέλτικ για τον πρώην εξτρέμ Άρη και Ολυμπιακού 4 εκατ. ευρώ
Μόνιμος κάτοικος Πόζναν είναι πλέον ο Λουίς Πάλμας, ο οποίος στο παρελθόν πέρασε από Άρη και Ολυμπιακό.
Ο εξτρέμ από την Ονδούρα, ο οποίος αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός από την Σέλτικ στους πρωταθλητές Πολωνίας, γοήτευσε με τις εμφανίσεις του και υποχρέωσε την Λεχ Πόζναν να εξασκήσει την οψιόν αγοράς.
Ο Πάλμα είχε πέρσι 10 γκολ και 6 ασίστ σε 31 αγώνες πρωταθλήματος και ανάγκασε την Λεχ Πόζναν να σπάσει το μεταγραφικό της ρεκόρ και με 4 εκατομμύρια ευρώ να αποκτήσει τον 26χρονο μεσοεπιθετικό με κανονική μεταγραφή.