Η Σλοβακία έκλεισε τα σύνορά της με την Ουκρανία

Οι αρχές επικαλούνται λόγους ασφαλείας μετά τον ρωσικό βομβαρδισμό κοντά στα σύνορα με την Ουκρανία

Η Σλοβακία προχώρησε στο κλείσιμο των συνοριακών διελεύσεων με την Ουκρανία, μετά τη ρωσική επίθεση στην πόλη Ούζχοροντ, η οποία βρίσκεται κοντά στα σύνορα των δύο χωρών.

Οι σλοβακικές αρχές ανακοίνωσαν ότι η απόφαση ελήφθη για λόγους ασφαλείας, καθώς η περιοχή βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το σημείο του βομβαρδισμού.

«Για λόγους ασφαλείας, όλα τα συνοριακά φυλάκια στα σύνορα με την Ουκρανία είναι κλειστά… μέχρι νεωτέρας», ανέφερε η τελωνειακή διοίκηση σε ανακοίνωση που απέστειλε στα μέσα ενημέρωσης.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα