ΚΑΕ Ολυμπιακός: «Συνεχίζουμε μαζί με το ίδιο πάθος για το επόμενο»

«Πάμε δυνατά για το 2-0»

Ο Ολυμπιακός φιλοξενεί στο ΣΕΦ για το Game 2 τη Μονακό (21:00), με την ερυθρόλευκη ΚΑΕ να στέλνει μήνυμα.

Όλοι… στα κόκκινα ντυμένοι και άπαντες πλέον στοχεύουν στο 2-0, κάτι που θα φέρει ακόμη πιο κοντά την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα στο Final-4 της Αθήνας.

Αναλυτικά όσα αναφέρουν οι Πειραιώτες:

«Το πρώτο βήμα έγινε!

Συνεχίζουμε ΜΑΖΙ με το ίδιο πάθος για το επόμενο!

Φροντίζουμε για την έγκαιρη προσέλευσή μας στο γήπεδο, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός.

Δίνουμε ώθηση στην ομάδα με τη φωνή μας.

Την στηρίζουμε με πάθος, χωρίς υβριστικά συνθήματα

Και φυσικά… ντυνόμαστε ΟΛΟΙ στα κόκκινα

Η δύναμή μας είστε εσείς. Πάμε δυνατά για το 2-0!».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα