Καλή μπύρα, κακό δίκτυο

Σε όλους είναι γνωστή ως η ελληνική μπύρα. Από το 1998 που η οικογένεια Συριανού ενεπλάκη στο μετοχικό δυναμικό των γερμανικών και βελγικών εταιρειών με άδεια χρήσης των σημάτων Lowenbrau και StellaArtois μέχρι το 2009 η ΕΖΑ αποκτά ένα τεράστιο κεφάλαιο γνώσης και πείρας στην μπύρα.

Το 1996 παράγει το πρώτο ελληνικό σήμα PILS HELLAS και το 2009 την BERLIN. Το 2011 η ΕΖΑ, αμιγώς ελληνική, λανσάρει τρία νέα σήματα, την BLUE island, ζ εζα και την ODYSSEY. Τα επόμενα χρόνια ολοκληρώνει την α΄ φάση του επενδυτικού της πλάνου, και στοχεύει σε σοβαρή μερίδα στην ελληνική αγορά.

Με προϊόντα επιπέδου είναι βέβαιο ότι σύντομα θα «πιάσει» τους στόχους της, αν προηγουμένως καταφέρει να βελτιώσει το δίκτυο διανομής της και βεβαίως τους πωλητές με τους οποίους συνεργάζεται.

Κι αυτό διότι οι άλλες μπύρες με πολύχρονη πείρα και παγιωμένα δίκτυα πωλήσεων δεν πρόκειται να καθίσουν με σταυρωμένα χέρια. Έτσι, είναι πολύ πιθανόν πωλητές ή αντιπρόσωποι δικτύων στις επαρχιακές πόλεις να το έχουν «δίπορτο» και αντί να προσπαθούν για την αύξηση πωλήσεων να υπονομεύουν την προσπάθεια καθιέρωσης της ελληνικής μπύρας.

«Παιγνίδια» διαφόρων μορφών, συνεργασίες και με ανταγωνιστές της ΕΖΑ, επιστροφές υπό μορφή δώρου σε μαγαζιά που χρησιμοποιούν άλλες μπύρες έχουν παρατηρηθεί, κατά τη διάρκεια των δύο-τριών τελευταίων ετών στο Ηράκλειο Κρήτης

«Παιγνίδια» διαφόρων μορφών, συνεργασίες και με ανταγωνιστές της ΕΖΑ, επιστροφές υπό μορφή δώρου σε μαγαζιά που χρησιμοποιούν άλλες μπύρες έχουν παρατηρηθεί, κατά τη διάρκεια των δύο-τριών τελευταίων ετών στο Ηράκλειο Κρήτης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το δίκτυο και οι πωλητές στο Ηράκλειο της Κρήτης, όπου ως διά μαγείας στα μεγάλα events οι πωλητές της ΕΖΑ εξαφανίζονται, με αποτέλεσμα μεγάλες εκδηλώσεις να καλύπτονται από μπύρες άλλων εταιρειών.

Ακόμα και στις συμφωνίες για επιστροφές στα σημεία πώλησης κρύβουν διάφορα μικροσυμφέροντα εις βάρος της εταιρείας για κάποιες αμοιβές «επιστροφές», ώστε να εξασφαλίζεται στο τέλος κάποιας μορφής επιστροφή στον πωλητή.

Ας προσέξουν λοιπόν οι υπεύθυνοι για να έχουν… Είναι κρίμα μια μεγάλη προσπάθεια επ’ ωφελεία της ελληνικής ζυθοποιίας να πάει χαμένη.

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα