Καρφιά Γιαννακόπουλου για τις βολές

«Εγώ δεν τη λέω τη λέξη γιατί θα με τιμωρήσουν»

Ο ιδιοκτήτης της πράσινης ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος προχώρησε σε story στο Instagram, όπου αναφέρθηκε στις βολές στο Game 1 των τελικών της Stoiximan GBL, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά όσα είπε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος:

“Άκουσα καλά; 24-2 είπε ήταν οι βολές; 25-3 είναι οι βολές; Φαντάζομαι κάποιος θα φορέσει ξανά μπλουζάκι όπως φόραγε παλιά στο ΣΕΦ ε;

Πάντως είναι κρίμα να έχουμε τον πρωταθλητή της Ευρώπης, μια ομάδα της Ελλάδας να είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης και να έχουμε τέτοιο επίπεδο.

Εγώ δεν τη λέω τη λέξη γιατί θα με τιμωρήσουν”.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα