
Καταδίκη από το ελληνικό ΥΠΕΞ για την απαγόρευση εισόδου του Λατίνου Πατριάρχη στον Πανάγιο Τάφο
«Παρά τις τρέχουσες συνθήκες, το status quo του Παναγίου Τάφου πρέπει να τηρείται πλήρως από όλους και με καλή πίστη», υπογράμμισε το υπουργείο Εξωτερικών
Η Ελλάδα εξέφρασε έντονη ανησυχία για το περιστατικό που σημειώθηκε στην Ιερουσαλήμ, όπου ο Λατίνος Πατριάρχης δεν κατάφερε να εισέλθει στον Ναό του Παναγίου Τάφου για την τέλεση της Καθολικής Κυριακής των Βαΐων.
Σε ανάρτησή του στο «Χ», το υπουργείο Εξωτερικών υπογράμμισε: «Η Ελλάδα εκφράζει τη βαθιά της ανησυχία για το γεγονός ότι ο Λατίνος Πατριάρχης Ιεροσολύμων εμποδίστηκε χθες να εισέλθει στον Ναό του Παναγίου Τάφου στην Ιερουσαλήμ για να τελέσει την Καθολική Κυριακή των Βαΐων».
Παράλληλα, έστειλε σαφές μήνυμα για την ανάγκη τήρησης των συμφωνημένων κανόνων, σημειώνοντας: «Παρά τις τρέχουσες συνθήκες, το status quo του Παναγίου Τάφου πρέπει να τηρείται πλήρως από όλους και με καλή πίστη. Αυτό αποκτά ιδιαίτερη σημασία ενόψει των επικείμενων εορτασμών του Πάσχα».
Η ανακοίνωση κλείνει με δήλωση στήριξης προς τις χριστιανικές κοινότητες της πόλης: «Η Ελλάδα εκφράζει την αλληλεγγύη και την αμέριστη υποστήριξή της προς τις χριστιανικές Εκκλησίες της Ιερουσαλήμ και επαναλαμβάνει τη σημασία του σεβασμού του status quo του Παναγίου Τάφου υπό όλες τις συνθήκες».