Κατερίνα Παπαγεωργίου: H «χρυσή» κυρία της Vivartia

Η Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης διακρίθηκε στα «Βραβεία Γυναικείας Επιχειρηματικότητας»

Το χρυσό βραβείο στην κατηγορία της καινοτομίας στον σχεδιασμό και την εξυπηρέτηση πελατών, έναν τομέα ο οποίος βρίσκεται διαχρονικά στο επίκεντρο της ανάπτυξης του Ομίλου Εστίασης της Vivartia σε όλο το εύρος της δραστηριότητάς του, απέσπασε η Chief Operating Officer, Κατερίνα Παπαγεωργίου, στο πλαίσιο των Βραβείων Γυναικείας Επιχειρηματικότητας.

Στόχος του θεσμού των Βραβείων Γυναικείας Επιχειρηματικότητας είναι να επιβραβεύσει τις γυναίκες που κατέχουν ηγετικές θέσεις στις σύγχρονες επιχειρήσεις, συμβάλλοντας με τις πρακτικές και τις επιδόσεις τους στη διαμόρφωση του επιχειρηματικού τοπίου στη χώρα.

Παραλαμβάνοντας το βραβείο της κι αφού ευχαρίστησε για την τιμητική διάκριση η κ. Παπαγεωργίου συνεχάρη με τη σειρά της «όλες αυτές τις γυναίκες, μητέρες, συναδέλφους που έχουν καταφέρει με προσπάθεια και επιμονή να βρίσκονται σήμερα εδώ, αλλά και όλες εκείνες που δεν βρίσκονται σήμερα σε αυτή την αίθουσα και που δίνουν καθημερνά τον δικό τους αγώνα.»

«Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση» συνέχισε η COO της Vivartia «που αυτή η αναγνώριση επικεντρώνεται στον τομέα της καινοτομίας. Και αυτό γιατί καθ’ όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας αποτελούσε για μένα προτεραιότητα η ενσωμάτωση της καινοτομίας στην κουλτούρα της εταιρίας που εργάζομαι.».

Όπως εξήγησε η κ. Παπαγεωργίου στόχος της Vivartia, αλλά και προσωπικό της στοίχημα, είναι να συνεχιστεί δυναμικά η πορεία διαρκούς αναβάθμισης της συνολικής εμπειρίας του «omnichannel» -πλέον- καταναλωτή, προσφέροντας προστιθέμενη αξία σε κάθε επαφή του με τα σήματα του ομίλου εστίασης.

Σημειώνεται ότι τα σήματα του Ομίλου Εστίασης της Vivartia επενδύουν συστηματικά στην καινοτομία, με κεντρικό όχημα τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Βασικός στόχος είναι η βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας, μέσω της ταχύτερης και –όσο το δυνατόν– ανέπαφης συναλλαγής με τον πελάτη, προσδίδοντας παράλληλα προστιθέμενη αξία σε κάθε αγορά.

Μέσω των ανανεωμένων sites και apps τους οι δύο μεγάλες αλυσίδες του Ομίλου έχουν αναβαθμίσει την εμπειρία παραγγελίας και στο online delivery, ενώ μέσω των καινοτόμων και πολυβραβευμένων προγραμμάτων πιστότητας «All Star Club» για το Goody’s Burger House και «Bite Club» για το everest, επεκτείνουν διαρκώς τη βάση των πιστών καταναλωτών τους.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα