Κατέρρευσε ο νέος παραλιακός δρόμος Λάρισα – Βόλος

«Πρόκειται για ένα έργο πολύ δύσκολο και πολυσύνθετο, που επί χρόνια προσπαθούσαν να προχωρήσουν, εμείς τα καταφέραμε», είχε ισχυριστεί το 2020 ο κ. Αγοραστός

Την παρέμβαση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λάρισας προκάλεσε το πρωί της Μ. Τρίτης (15/4) η μεγάλη κατολίσθηση στον – υπό κατασκευή – παραλιακό δρόμο Αγιοκάμπου – Κεραμιδίου, στο 12ο χιλιόμετρο.

Όπως έχει γίνει γνωστό, ο Εισαγγελέας ζητά, μέσω επείγουσας προκαταρκτικής έρευνας, πανεπιστημιακοί του Πολυτεχνείου να διενεργήσουν αυτοψία προκειμένου να συντάξουν πραγματογνωμοσύνη για τα αίτια της καταστροφής του δημοσίου έργου.

Όσον αφορά τις λεπτομέρειες του συμβάντος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το έδαφος κάτω από ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου υποχώρησε και μαζί του παρασύρθηκε στο κενό το ένα ρεύμα κυκλοφορίας. Η εξέλιξη προκαλεί μεγάλο προβληματισμό για την πορεία ενός έργου, το οποίο δημοπρατήθηκε στις αρχές του 2020 επί περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού, υπολογίζονταν τότε ότι θα παραδοθεί σε 2,5 χρόνια, βρίσκεται σήμερα ήδη στο έκτο έτος και έχει προθεσμία περαίωσης, μετά από παράταση που είχε δοθεί πέρσι τέτοια εποχή, στις 30 Ιουλίου.

«Ο δρόμος Ρακοπόταμος – Κεραμίδι, ένα όνειρο πολλών, μπαίνει στη φάση της υλοποίησης. Αντιμετωπίσαμε δυσκολίες στην εκπόνηση της μελέτης, στην έκδοση των περιβαλλοντικών όρων. Πρόκειται για ένα έργο πολύ δύσκολο και πολυσύνθετο, που επί χρόνια προσπαθούσαν να προχωρήσουν. Εμείς τα καταφέραμε, πήραμε την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων και δίνουμε διέξοδο στο αδιέξοδο των κατοίκων και των παραθεριστών της περιοχής, δίνουμε πνοή και οξυγόνο ανάπτυξης. Συνδέουμε τους δύο νομούς, το Πήλιο με τον Κίσσαβο, τα παράλια της Μαγνησίας με τα παράλια της Λάρισας, συνδέουμε τις ανθρώπινες κοινότητες με ασφάλεια. Όποιος δει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου θα αντιληφθεί τη μεγάλη δυσκολία του. Απαιτούνται διαμορφώσεις, έργα στήριξης, τεχνικά και περιβαλλοντικά έργα. Δε θα το τολμούσε κανείς. Εμείς τολμήσαμε και ξεκινάμε την υλοποίηση σεβόμενοι το περιβάλλον και το φυσικό κάλλος της περιοχής», είχε τονίσει το 2020, όταν δημοπρατήθηκε το έργο, ο κ. Αγοραστός, αναφερόμενος στις δυσκολίες του εν λόγω έργου.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα