Κάθε 10 χρόνια βγάζει παίκτες το ελληνικό ποδόσφαιρο

Sports Παρασκήνια

Λοιπόν έχουμε και λέμε: Το 2004 η Εθνική του Ρεχάγκελ πήρε το EURO. Mε Ζαγοράκη, Χαριστέα, Δέλλα, με τον Καραγκούνη στα ντουζένια του και τους άλλους παικταράδες που γράψανε ιστορία. Απέναντι σε ομαδάρες, όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, η Τσεχία και δεν συμμαζεύεται.

Δέκα χρόνια αργότερα (το 2014) η Εθνική του Φερνάντο Σάντος δημιούργησε ξανά προσδοκίες στο Μουντιάλ της Βραζιλίας. Με μια σειρά από ξεχωριστούς παίκτες όπως ο Τοροσίδης, ο Χολέμπας, ο Παπασταθόπουλος,ο Κατσουράνης, ο Σαμαράς, ο Σαλπιγγίδης και ο Μήτρογλου.

Τώρα, δέκα χρόνια μετά το ελληνικό ποδόσφαιρο δείχνει ότι έχει μια φουρνιά παικτών (Παυλίδης, Ιωαννίδης,Ρότα,Μπακασέτα, Τζόλη) που μπορούν να πάνε την Εθνική ξανά σε Μουντιάλ….

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα