
Κάθε 10 χρόνια βγάζει παίκτες το ελληνικό ποδόσφαιρο
Sports Παρασκήνια
Λοιπόν έχουμε και λέμε: Το 2004 η Εθνική του Ρεχάγκελ πήρε το EURO. Mε Ζαγοράκη, Χαριστέα, Δέλλα, με τον Καραγκούνη στα ντουζένια του και τους άλλους παικταράδες που γράψανε ιστορία. Απέναντι σε ομαδάρες, όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, η Τσεχία και δεν συμμαζεύεται.
Δέκα χρόνια αργότερα (το 2014) η Εθνική του Φερνάντο Σάντος δημιούργησε ξανά προσδοκίες στο Μουντιάλ της Βραζιλίας. Με μια σειρά από ξεχωριστούς παίκτες όπως ο Τοροσίδης, ο Χολέμπας, ο Παπασταθόπουλος,ο Κατσουράνης, ο Σαμαράς, ο Σαλπιγγίδης και ο Μήτρογλου.
Τώρα, δέκα χρόνια μετά το ελληνικό ποδόσφαιρο δείχνει ότι έχει μια φουρνιά παικτών (Παυλίδης, Ιωαννίδης,Ρότα,Μπακασέτα, Τζόλη) που μπορούν να πάνε την Εθνική ξανά σε Μουντιάλ….