Κέρδη ρεκόρ για το 2014

Έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων και κάθε μέρα μετρά νέους χρήστες που μπαίνουν στον μικρόκοσμό του και αποκτούν κοινωνική δράση και ζωή μέσα από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή. Ο λόγος φυσικά για το διασημότερο μέσο κοινωνικής δικτύωση που δεν είναι άλλο από το Facebook.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του thetoc.gr, για άλλη μια φορά ο «βασιλιάς των socialmedia», σημείωσε τεράστια αύξηση στους χρήστες των Ιούνιο του 2014. Συγκεκριμένα, τα μέλη έφτασαν τα 1,32 δισεκατομμύρια, δηλαδή  κατά 14% περισσότεροι σε σχέση με τον Ιούνιο 2013, εκ των οποίων, οι 829 άνθρωποι ή αλλιώς το 63% των συνολικών χρηστών, χρησιμοποιούν το Facebook σε καθημερινή βάση. Ραγδαία αύξηση σημειώθηκε και στα κέρδη και στις διαφημίσεις καθώς και στις μετοχές της εταιρίες στην WallStreet. Μάλιστα, με βάση τα στοιχεία της ίδιας έρευνας το 30% των χρηστών χρησιμοποιεί το Facebook αποκλειστικά από κάποια κινητή συσκευή, όπως smartphoneή tablet.

Σύμφωνα με το BBC, τους «NewYorkTimes» και τη βρετανική «Gardian», οι χρήστες που χρησιμοποίησαν το δίκτυο τουλάχιστον μια φορά την ημέρα από κινητή συσκευή, άγγιξαν τα 654 εκατ. τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας αύξηση 14% από τον Ιούνιο του 2013, ενώ συνολικά οι χρήστες μέσω και κινητής συσκευής έφθασαν τα 1,07 δισεκατομμύρια.

 

Κέρδη στο ζενίθ

Στο δεύτερο τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου 2014 το Facebook εμφάνισε κέρδη 791 εκατομμυρίων δολαρίων,  ποσό το οποίο είναι παραπάνω από το διπλάσιο σε σχέση με τα 333 εκατομμύρια που είχε στο περυσινό δεύτερο τρίμηνο, δηλαδή αύξηση της τάξεως του 138%. Με βάση το ρεπορτάζ, η επίδοση ήταν αρκετά καλύτερη από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές της WallStreet. Συγκεκριμένα, τα έσοδά του διαμορφώθηκαν σε 2,91 δισεκατομμύρια δολάρια, από 1,81 δισ. στο περσινό αντίστοιχο τρίμηνο, εμφανίζοντας αύξηση 61%. Τα έσοδα αυτά σχεδόν στην ολότητά τους αφορούσαν διαφημιστικά έσοδα, που έφθασαν τα 2,68 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 67% έναντι του περυσινού δευτέρου τριμήνου.

Στο δεύτερο τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου 2014, τα έσοδα που εμφάνισε το Facebookκαι προέρχονταν από διαφημίσεις σε κινητές συσκευές έφτασαν 1,66 δισεκατομμύρια δολάρια και αποτελούσαν πλέον τα δύο τρίτα περίπου, δηλαδή, το 62%, των συνολικών διαφημιστικών εσόδων του αμερικανικού δικτύου, έναντι ποσοστού 59% στο πρώτο τρίμηνο του 2014 και 41% στο δεύτερο τρίμηνο του 2013. Γεγονός το οποίο φανερώνει ότι όλο και περισσότεροι διαφημιζόμενοι προσελκύονται από τις δυνατότητες προβολής στην «κινητή πλατφόρμα» του Facebook.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών eMarketer, το 2013 εισέπραξε το 5,8% των συνολικών παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων του διαδικτύου, από 4,1% το 2012, ενώ αναμένεται να φθάσει το 8% στο τέλος του τρέχοντος έτους. «Είχαμε ένα καλό δεύτερο τρίμηνο. Η κοινότητά μας συνέχισε να μεγαλώνει και διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες μπροστά μας, καθώς διασυνδέουμε τον υπόλοιπο κόσμο», δήλωσε ο Mark Zuckerberg.

Μάλιστα, όπως τόνισε επιπλέον ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του δικτύου κοινωνικής δικτύωσης, ο μέσος Αμερικανός περνάει πλέον 40 λεπτά την ημέρα στο Facebook, ενώ πρόσθεσε ότι τα επόμενα χρόνια το δίκτυο θα επενδύσει σε νέες υπηρεσίες για τους χρήστες, μεταξύ άλλων για την πραγματοποίηση οικονομικών συναλλαγών εν κινήσει, την εικονική πραγματικότητα και τις αναζητήσεις, σε ανταγωνισμό με τη Google, χωρίς όμως να αναμένεται άμεσα κάποια νέα πηγή κέρδους. Η μετοχή του Facebook έχει υπερδιπλασιαστεί μέσα στο τελευταίο 12μηνο, ενώ από την αρχή του έτους εμφανίζει αύξηση περίπου 30% και σήμερα η τιμή της κινείται κοντά στα 75 δολάρια.

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα