ΚΙΤΣΟΣ ο ΚΟΡΙΟΣ: Δεν ξέρουν από… βέσπα στον ΕΟΤ;  

Έχει πέσει μεταμεσονύκτιο λουκέτο σχεδόν σε όλους τους τοπ ελληνικούς προορισμούς και στον ΕΟΤ διαφημίζουν την «ημι-ασφαλή» Ελλάδα

Διαβάζουν τα ματάκια του Κίτσου και δεν το πιστεύουν μέρες που είναι ότι ο ΕΟΤ «τρέχει» για πρώτη φορά –λέει– μία διαφημιστική καμπάνια με το διεθνές πρακτορείο Bloomberg, που αφορά το ψηφιακό προμοτάρισμα της Ελλάδας «στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο».

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά και στις σχετικές ανακοινώσεις που ξέθαψαν τα κοριουδάκια μου, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling» για αυτό το καλοκαίρι είναι –ξαναματαλέει– «να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό».

Παιδιά, μισό λεπτό να συντονιστούμε για να μην αποτρελαθούμε. Τη Δευτέρα δεν ήταν που ο κύριος Σωτήρης (Τσιόδρας) και ο Nick-the-Hard Χαρδαλιάς συμβούλεψαν την κυβέρνηση κι αυτή τους άκουσε να λουκετιάσουν από τα μεσάνυχτα έως το χάραμα όλα τα μπαρ και τα εστιατόρια σε Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο και άλλες τοπ τουριστικές περιοχές, για να μην κολλήσουμε κορέους –συγγνώμη κορωνοϊούς ήθελα να πω; Τι τους καλούμε, τότε, τους μπρούκληδες να σκορπίσουν τα λεφτά τους στην Ελλάδα, σκορπώντας εμείς τα δικά μας λεφτά σε μία μάλλον αχρείαστη διαφήμιση;

Καλοί μου άνθρωποι, ξέρετε από… βέσπα εκεί στην οδό Τσόχα;

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα