«Κλαίει» τα λεφτά του ο Σαββίδης με το Open
Το πείραμα του Ιβάν Σαββίδη και η εμπλοκή του στα τηλεοπτικά πράγματα έκλεισε με το χειρότερο τρόπο τη χρονιά που έφυγε…
Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε η Nielsen το μεγάλο μέρος των τηλεθεατών έδειξαν την προτίμηση στα προγράμματα του ΣΚΑΪ, στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία.
Για το σύνολο της εβδομάδας (Δευτέρα-Κυριακή) και το σύνολο της ημέρας (06:00-24:00), το 2018 κλείνει με πρωτιά του ΣΚΑΪ και σαφές προβάδισμα από τον ανταγωνισμό με ποσοστό 17,5%.
Ακολουθούν : ALPHA με 14,6%, ΑΝΤ1 με 12,2%, STAR με 11,9%, OPEN με 7%, MEGA με 6,4% και ΕΤ1 με 6,2%.
Για ένα κανάλι με μηνιαία έξοδα 4-5 εκατ. ευρώ είναι …μαύρα τα μαντάτα!