Λευτ. Δούκας: Τα «παίρνει» από τον Μαρινάκη (στο «to10»), υμνεί τον Σαββίδη στο «to10»(!!!)

Ο εν λόγω δημοσιογράφος(;) «στράβωσε» για την κριτική που ασκεί η «Α» στον Ρωσοπόντιο επιχειρηματία και έκανε σύγκριση των επενδύσεών του, με εκείνες του εργοδότη του(!!!)

Κάποιος Δούκας, που αυτοαποκαλείται δημοσιογράφος, με περιορισμένο αναγνωστικό κοινό, το οποίο απαρτίζεται κυρίως από συγγενικά του πρόσωπα, πειράχτηκε γιατί σε κάποια σελίδα παρασκηνίων της «Α» γράφτηκε ότι ο Ιβάν κλείνει το «Έθνος» και απολύει προσωπικό στο ΟΡΕΝ, γιατί ξέμεινε από ρευστό.

Το δημοσίευμα αυτό προφανώς ενόχλησε τον κ. Δούκα και κυρίως τα εργασιακά συμφέροντά του, και για τον λόγο αυτό εξαπέλυσε επίθεση κατά του εκδότη της «Α», Βίκτωρα Μητρόπουλου, με αρθρογραφία του στο σάιτ «to10».

Στο κείμενό του έχει πολλές ενδιαφέρουσες «παρατηρήσεις», που ευθύς εξ αρχής δείχνουν το πνευματικό του επίπεδο, το οποίο μπορεί επαξίως να συγκριθεί με το αντίστοιχο τροφίμων του ΠΙΚΠΑ.

Για τον κ. Δούκα, όταν κάποιος είναι επί 17 έτη εκδότης, εντύπου και ηλεκτρονικού Τύπου, είναι «ξεπεσμός», αν πριν από την ενασχόλησή του με τον εκδοτικό κλάδο ήταν εκλεγμένος πρόεδρος στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, επί 15 χρόνια πρόεδρος ΠΑΕ, ιδρυτικό στέλεχος του ΠΣΑΠ, κ.λπ.

Το γεγονός που αναφέρει στο «ρεπορτάζ»(;) ότι «μεσουρανούν» οι Γκαγκάτσης, Κούγιας και Μπέος είναι για τον δημοσιογράφο στοιχείο κατάθλιψης του εκδότη(!!!). Ισχυρισμός για τον οποίο αξίζει να προταθεί για το βραβείο Πούλιτζερ, ή έστω κάποιο βραβείο από τον Μάκη του ΠΑΟΚ.

Στη συνέχεια, αναπτύσσει τον συλλογισμό του ότι ο Ιβάν και ο  Βαγγέλας (παρατήρηση: Απαράδεκτη ασέβεια προς τον εργοδότη του να τον αναφέρει με το μικρό του όνομα και μάλιστα αλλοιωμένο) έδωσαν «ένα σκασμό» λεφτά για τίτλους εφημερίδων που ήταν προς εξαφάνιση. Δεν τους «βγήκε» το Mega, όπως υποστηρίζει ο δημοσιογράφος(;), άρα έπρεπε να κλείσει ο Ιβάν το «Έθνος». Ωραίος συλλογισμός που αξίζει να αναλυθεί με σαφήνεια στα μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ…

Επίσης, είναι απόλυτα κατανοητό ο κ. Δούκας να δείχνει ενοχλημένος γιατί η «Α» έγραψε ότι για τις Πρέσπες ο Ιβάν δεν έβγαλε άχνα, και βεβαίως δεν πήγε στο μεγάλο συλλαλητήριο στον Λευκό Πύργο, όπου ένα εκατομμύριο κόσμος εξέφραζε την αντίρρησή του για το ξεπούλημα της Μακεδονίας.

Όσον αφορά το ΟΡΕΝ, υπερασπίστηκε τα πλούτη και τη ρευστότητα του Ιβάν αναφέροντας ότι «φτιάχνει υπερσύγχρονη εγκατάσταση στη Θεσσαλονίκη», άρα δεν έχει πρόβλημα ρευστού.

Είναι κατανοητή η προσπάθεια του κ. Δούκα να επιστρώσει με σίελο –κοινώς γλείψιμο– τον Ιβάν Σαββίδη, μπας και τον προσλάβει στο ΟΡΕΝ…

Εκθειάζει τον Ρωσοπόντιο επιχειρηματία, αναφέροντας ότι έχει ξοδέψει πάνω από 10 εκατ. ευρώ, και σε μία έξαρση «αδέσμευτης» και «ανεξάρτητης» δημοσιογραφίας, κάνει λόγο για τα κονδύλια που έχει διαθέσει  φέτος το αφεντικό του συγκριτικά με αυτά που έχει βάλει ο Ιβάν.

Ενδιαφέρουσα σύγκριση! Τον προτρέπουμε να ρωτήσει το αφεντικό του στο «to10» για τα έσοδά του από τις διεθνώς γνωστές επιχειρήσεις του και συγχρόνως να του ζητήσει πληροφορίες για τις πηγές εσόδων του Ιβάν Σαββίδη. Θα μάθει πολλά…

Και επειδή ο κ. Δούκας μάλλον πήρε το απολυτήριο του Λυκείου με ταχυδρομικό περιστέρι, άρα είναι φυσικό επακόλουθο να μη διαβάζει σωστά τα αναγραφόμενα στην «Α», πρέπει να τα ξαναδιαβάσει για να καταλάβει ότι άλλο είναι να γράφεις για κάποιον ότι δεν βάζει λεφτά στις επιχειρήσεις του και άλλο ότι δεν έχει λεφτά.

Μπορεί για το δεύτερο να υπάρχουν ερωτηματικά, κυρίως για την πηγή προέλευσής τους, δεδομένου ότι αρκετές φορές έχουν διατυπωθεί συνειρμοί για «βαλίτσες» που δεν ελέγχονται λόγω διπλωματικού διαβατηρίου του κομιστή τους και άλλα σχετικά.

Όσον αφορά στο πρώτο, αν δηλαδή βάζει λεφτά, ας ρίξει μια ματιά στις φετινές μεταγραφές του ΠΑΟΚ, ή καλύτερα ας κάνει ένα τηλεφώνημα στον Λάκη Λαζόπουλο, και να τον ρωτήσει αν έχει εξοφληθεί για την εργασία του στο ΟΡΕΝ…

Τελειώνοντας, πρέπει να καυτηριάσουμε και την στάση του κ. Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου, ο οποίος δίνοντας απλώς μόνο μία ανάρτηση στο «to10» στον δημοσιογράφο(;) Λευτέρη, του στερεί τη δυνατότητα να εξαπλώσει το πλούσιο ταλέντο του με άρθρα σαν το παραπάνω.

Σημείωση: Αν ο κ. Δούκας έχει κάποιο χαρτί, από κάποιο ΙΕΚ, ώστε να παριστάνει τον δημοσιογράφο, καλό θα είναι κάποιος αρμόδιος να του συστήσει ότι πρέπει να επανεξεταστεί για να συνεχίσει το επάγγελμα αυτό.

Και αυτό διότι στο επισυναφθέν στο άρθρο του δημοσίευμα με τίτλο «Πουλάει το Epsilon ο Ιβάν Σαββίδης και κλείνει το Έθνος;», που αποδίδει στην «Α», δεν αφορά τον έντυπο και ηλεκτρονικό της Τύπο, αλλά ανήκει σε άλλη εταιρεία με τον διακριτικό τίτλο «Άποψη τώρα», που μπορεί ο εν λόγω δημοσιογράφος να αναζητήσει στο διαδίκτυο με τα στοιχεία: https://www.apopsi-tora.gr/, και που δραστηριοποιείται με αναφορές στις περιοχές Ωρωπού, Τανάγρας κ.λπ., με αντικείμενο «Επαγγελματικός Οδηγός Αττικής και Στερεάς Ελλάδας».

Για όλα τα παραπάνω, έτσι και υπήρχαν πειθαρχικά όργανα, θα του έπαιρναν τη δημοσιογραφική ταυτότητα (αν έχει) για fakenews και θα τον «κρέμαγαν στα μανταλάκια».

Συνεπώς, η παρότρυνσή μας για επανεξέταση του κ. Δούκα –γραπτή ή προφορική–, προκειμένου να συνεχίσει να ασκεί το επάγγελμα-λειτούργημα του δημοσιογράφου, είναι όχι μόνο σωστή αλλά και επιβεβλημένη.

 

Δούκας, όπως Δούκας του Κεντ; Ή κάποιος καρπαζοεισπράκτορας στο Μetropolis;

Διαβάστε επίσης