
Μάριος Οικονόμου: Το συγκινητικό πανό των οπαδών της Κοπεγχάγης
Ο πρώην ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ιωαννίνων, όμως δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα τραύματα που υπέστη στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα να πεθάνει εννέα μέρες μετά τη σύγκρουση της μηχανής του με αυτοκίνητο έξω από το νοσοκομείο «Χατζηκώστα».
Κατά τη διάρκεια του αγώνα της Κ19 της Κοπεγχάγης, οι Δανοί οπαδοί σήκωσαν πανό, το οποίο έγραφε “Αναπαύσου εν ειρήνη Μάριε”
💔🤍💙
Foto: Copenhagen Sundays #fcklive #mariosoikonomou #sektion12 pic.twitter.com/dawtShN2nm
— Copenhagen Sundays (@CphSundays) June 3, 2026
Ο Μάριος Οικονόμου αγωνίστηκε για δύο χρόνια στην Κοπεγχάγη, κατακτώντας ένα πρωτάθλημα.