Με την COSMOTE στη θέση του οδηγού

Στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς, την οικολογική οδήγηση και τη μείωση στα λειτουργικά έξοδα των επιχειρήσεων, συμβάλλει η νέα υπηρεσία Driving Performance, που παρέχεται από την COSMOTE σε συνεργασία με τη G4S Telematix.

Επιμέλεια: Νίκος Τσαγκατάκης

Η νέα υπηρεσία Driving Performance αποτελεί τη νέα γενιά τηλεματικών εφαρμογών, που όπως προαναφέρθηκε στοχεύει στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφορά των οδηγών του εταιρικού στόλου μιας επιχείρησης, εξασφαλίζοντας «πράσινη» και ασφαλή οδήγηση σε συνδυασμό με την πλήρη καθημερινή εποπτεία του εταιρικού στόλου σε πραγματικό χρόνο.

Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, εγκαθίσταται στο εκάστοτε όχημα μία έξυπνη δορυφορική μονάδα η οποία μεταδίδει δεδομένα οδήγησης και δραστηριότητας του οχήματος σε μία σύγχρονη διαδικτυακή εφαρμογή. Η διαχείριση του στόλου οχημάτων γίνεται από τον υπεύθυνο διαχείρισης του στόλου οχημάτων (fleet manager) κάνοντας login σε μια διαδικτυακή εφαρμογή η οποία παρέχει:
# Απεικόνιση σε χάρτες Google και αναλυτικές στατιστικές αναφορές δραστηριότητας ανά όχημα και οδηγό.
# Πληροφορίες για την τρέχουσα θέση και κατάσταση κάθε οχήματος, την ταχύτητα με την οποία κινείται καθώς και το ιστορικό δρομολογίων.
# Απεικόνιση πληροφοριών σε γραφήματα έτσι ώστε να μπορεί ο υπεύθυνος της εταιρείας να έχει στατιστικές αναφορές επίδοσης και εξαγωγή KPI’s.
# Χρωματική απεικόνιση της οδηγικής συμπεριφοράς των οδηγών στο τέλος κάθε διαδρομής, σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις ασφαλείας που έχει θέσει η εταιρεία.

Ο οδηγός ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο μέσω οπτικών και ηχητικών ειδοποιήσεων για περιστατικά/συμβάντα μη ασφαλούς οδήγησης, μέσω μίας ειδικής συσκευής που εγκαθίσταται στην καμπίνα του οχήματος, όπου ανάλογα με την σοβαρότητα του συμβάντος υπάρχει ηχητική και χρωματική ένδειξη. Έτσι επηρεάζεται η οδηγική του συμπεριφορά λειτουργώντας εκπαιδευτικά. Ενδεικτικά αναφέρονται:
# Απότομες στροφές.
#Απότομη επιτάχυνση.
#Απότομο φρενάρισμα.
#Υπέρβαση ορίου ταχύτητας.

Επιπρόσθετα, στα οχήματα νέας τεχνολογίας, η δορυφορική μονάδα συνδέεται με τον εγκέφαλο του οχήματος και ενημερώνει για μηχανολογικά συμβάντα, προλαμβάνοντας έτσι τις φθορές τους αλλά και την πιθανότητα ατυχήματος. Ενδεικτικά αναφέρονται:
# Φθορά συστήματος πέδησης.
# Διακύμανση θερμοκρασίας κινητήρα.
# Ηλεκτρικό κύκλωμα αυτοκινήτου.
# Yπέρβαση ορίου στροφών κινητήρα.
# Λειτουργία και κατάσταση συμπλέκτη και κιβωτίου ταχυτήτων.

Αποτέλεσμα της επιτυχούς εφαρμογής της υπηρεσίας (η οποία λειτουργεί ως αυτοχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα), είναι η μείωση στα καύσιμα του στόλου σας από 5% έως και 25% και η μείωση στις μηχανολογικές φθορές των οχημάτων αποφέροντας έτσι οικονομικό όφελος στην εταιρεία. Ταυτόχρονα επιτυγχάνεται βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς των οδηγών, καθώς υπάρχει η σωστή καθοδήγησή τους για ασφαλέστερη οδήγηση.

Η υπηρεσία παρέχεται μέσω του προηγμένου δικτύου της COSMOTE, με μηνιαία συνδρομή και επιδότηση εξοπλισμού, ενώ εξοφλείται μέσω του λογαριασμού COSMOTE. Η εγκατάσταση του εξοπλισμού στο όχημα πραγματοποιείται από άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς συνεργάτες της G4S Telematix.

Διάκριση των ΟΤΕ – Cosmote για την Εταιρική Υπευθυνότητα
Την υψηλότερη διάκριση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών κατέκτησαν και φέτος ο ΟΤΕ και η Cosmote για τις επιδόσεις τους στην κοινωνία, στην οικονομία και στο περιβάλλον, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το έτος 2014. Οι δύο εταιρίες έλαβαν την Platinum Διάκριση για δεύτερη συνεχή χρονιά, αλλά και ειδικό έπαινο για τη συνολική επίδοσή τους στον τομέα της Κοινωνίας.

«Στον όμιλο ΟΤΕ, όπου η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι μέρος της στρατηγικής της εταιρίας, έχουμε καταφέρει να δομήσουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα με διαδικασίες και δείκτες, μέσω των οποίων η κοινωνική ευθύνη διαπερνά κάθε προϊόν και υπηρεσία που σχεδιάζουμε, κάθε στιγμή της επικοινωνίας μας με τον πελάτη και τους εργαζομένους μας. Όταν φτάσουμε στο σημείο όπου κάθε εργαζόμενος θα είναι τόσο συνειδητοποιημένος σχετικά με την Εταιρική Υπευθυνότητα ώστε να λειτουργεί ακόμη και χωρίς να επιβάλλεται μια διαδικασία, τότε θα έχουμε πετύχει πραγματικά τη βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε σχετικά η κα Ντέπη Τζιμέα, executive director Εταιρικής Επικοινωνίας του ομίλου ΟΤΕ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας, ο ΟΤΕ και η Cosmote εστιάζουν στα σημαντικά θέματα που αφορούν την αγορά, τους εργαζομένους, το περιβάλλον και την κοινωνία. Βασικό κομμάτι της εταιρικής κουλτούρας των δύο εταιρειών αποτελεί ο εταιρικός εθελοντισμός, με τη συμμετοχή των εργαζομένων ΟΤΕ-Cosmote σε εθελοντικές δράσεις όπως η αιμοδοσία, η συλλογή φαρμάκων και τροφίμων, η προσφορά εθελοντικής εργασίας σε σωματεία κ.ά. να αυξάνεται διαρκώς. Ενδεικτικό είναι ότι, τα τελευταία 5 χρόνια, οι συμμετοχές εργαζομένων σε εθελοντικές πρωτοβουλίες ξεπέρασαν τις 20.000.

Η αξιολόγηση των εταιρειών κατά τον CR Index, που αποτελεί ένα διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο αξιολόγησης εταιριών στον τομέα της Εταιρικής Ευθύνης του βρετανικού Mη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Business in the Community, πραγματοποιήθηκε φέτος, για έβδομη συνεχή χρονιά, από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα