
Με το καλημέρα η Μαρία Σάκκαρη αποχαιρέτησε το Roland Garros
Η Ελληνίδα τενίστρια ηττήθηκε 2-0 σετ από την Έλσα Ζακεμό
Με το καλημέρα η Μαρία Σάκκαρη αποχαιρέτησε το Roland Garros.
Η Ελληνίδα τενίστρια ηττήθηκε 2-0 σετ από την Έλσα Ζακεμό (Νο.138), σε έναν αγώνα που θα μπορούσε να έχει χτυπήσει πολύ περισσότερο, αν παρέμενε συγκεντρωμένη και δεν έκανε μοιραία λάθη που την έστειλαν εκτός συνέχειας.
Είχε καταφέρει να προηγηθεί με 1-4 και 2-5 στο δεύτερο σετ, αλλά οι απροσεξίες της οδήγησαν στο 6-3 και το 7-6(4) με την Ζακεμό να παίρνει τη νίκη.