Μεγάλο πριμ στον Άρη για την τετράδα

Ομιλία Καρυπίδη στους παίκτες

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Άρης, Θόδωρος Καρυπίδης, παρευρέθηκε στη σημερινή (8/2) τελευταία προπόνηση της ομάδας πριν τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό (Κυριακή 9/2, 19:30, «Κλεάνθης Βικελίδης»), στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής της Super League.

Σε συνομιλία του με τους αρχηγούς, τόνισε την ανάγκη να δώσουν όλοι το μέγιστο στα πέντε εναπομείναντα παιχνίδια, με στόχο την είσοδο στην πρώτη τετράδα του πρωταθλήματος.

Επιπλέον, υποσχέθηκε πριμ ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ σε περίπτωση που επιτευχθεί αυτός ο στόχος.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα