«Μετρ» ο Παππάς για τις δουλειές…

Σε ειδική αποστολή τον στέλνει ο Τσίπρας για δημόσιες σχέσεις με τους μεγαλοεπιχειρηματίες

Εδώ και πολύ καιρό ακούγαμε ότι τόσο οι «53», όσο και τα ιστορικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ πίεζαν τον Τσίπρα να ξεφορτωθεί τον Νίκο Παππά, τον οποίο χαρακτήριζαν ως βαρίδι για το κόμμα μετά τις αποκαλύψεις για τη συνομιλία με τον Μιωνή, όπου πέραν των όσων είπε για «μαγαζιά» και «παραμάγαζα» χρησιμοποίησε και γλώσσα πεζοδρομίου που δεν ταίριαζε σε συνομιλία υπουργού με έναν επιχειρηματία. Όμως, ας μην ξεχνάμε ότι ο Παππάς εμπλέκεται και στη διαμάχη του Καλογρίτσα με τον λιβανέζικο κατασκευαστικό κολοσσό CCC του Σάμερ Χούρι. Όλοι, λοιπόν, αναφέρουν ότι πλέον ο Νίκος Παππάς βγαίνει από το κάδρο των πρωτοκλασάτων και περνάει σε δεύτερη μοίρα, καθώς στον ανασχηματισμό θα αφήσει το χαρτοφυλάκιο της Ανάπτυξης και θα πάρει αυτό τον Υποδομών, ή της Ενέργειας. Και όλοι ισχυρίζονται πως ο Παππάς επί της ουσίας αρχίζει να βλέπει την πόρτα της εξόδου. Προφανώς κι έχουν μαύρα μεσάνυχτα.

Τι σημαίνουν Υποδομές κι Ενέργεια. Πλέον είναι οι πιο σημαντικοί στην ελληνική οικονομία, καθώς σε αυτούς εδώ τους δύο τομείς δραστηριοποιούνται όλοι οι ισχυροί ελληνικοί επιχειρηματικοί όμιλοι, ενώ και ξένα κεφάλαια ασχολούνται με αυτούς τους δύο τομείς της οικονομίας που μαζί με τον τουρισμό και τη ναυτιλία πρωταγωνιστούν. Εάν δούμε ποιοι ασχολούνται με αυτούς, σε πιάνει δέος. Βαρδινογιάννης, Κόκκαλης, Κοπελούζος, Μυτιληναίος είναι μερικοί από τους Έλληνες κροίσους, που ασχολούνται και με τις υποδομές και με την ενέργεια.

Και το μήνυμα που στέλνει ο Τσίπρας σε όλους τους επιχειρηματίες είναι πως «ο άνθρωπός μου σε αυτούς τους τομείς είναι ο Παππάς». Με τον Παππά θα μπορούν να συνδιαλέγονται εάν το επιθυμούν οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ενδιαφέρονται να έχουν καλές σχέσεις και με την κυβέρνηση και με την αντιπολίτευση.  Και ο Τσίπρας, ο οποίος θεωρεί ότι δεν έχει τελειώσει από την πολιτική και ονειρεύεται ότι θα επανεκλεγεί πρωθυπουργός, επιθυμεί να αποκαταστήσει τις σχέσεις του με όλους τους Έλληνες επιχειρηματίες και χρησιμοποιεί ως γέφυρα τον δικό του άνθρωπο, τον Νίκο Παππά, ο οποίος από το 2012 έως το 2014 ήταν ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών, τόσο εντός, όσο κι εκτός Ελλάδας.

 Από την ανυπαρξία

Το χαρτοφυλάκιο των Υποδομών το κατείχε ο Γιώργος Βαρεμένος, με τον τομέα να κινείτο μεταξύ ανυπαρξίας και ύπνωσης. Και όπως λένε σαρκαστικά στην Κουμουνδούρου, «ούτε με εργολάβο οικοδομών δεν συναντήθηκε ο Γιώργος». Απλά τις επαφές έκανε η παλιά καραβάνα του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλέκος Φλαμπουράρης, ο οποίος έτσι κι αλλιώς γνωρίζει και λόγω επαγγέλματος τον χώρο. Όμως ο κορωνοϊός έκανε τον κυρ-Αλέκο να προσέχει (λόγω ηλικίας), να κυκλοφορεί με μάσκα και το σημαντικότερο να αποφεύγει τις συναντήσεις.

Βεβαίως ο κ. Φλαμπουράρης θα έχει υπό την εποπτεία του τον κ. Παππά, όμως ο πρώην υπουργός είναι ο άνθρωπος της πιάτσας που ξέρει πώς μπορεί να προσεγγίσει τους επιχειρηματίες, που έχει τον τρόπο να τους μιλήσει και το σημαντικότερο να μεταφέρει το μήνυμα του Αλέξη Τσίπρα, ότι θα το πολεμήσει για να επανέλθει στην εξουσία.

Όσοι, λοιπόν, ισχυρίζονται ότι ο Τσίπρας έκρυψε τον Παππά, πλανώνται πλάνην οικτρά. Απλά ο πρώην υπουργός για μία ακόμη φορά αναλαμβάνει μία ειδική αποστολή. Και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο υπουργός Παππάς πρωταγωνίστησε στην προσπάθεια να ελεγχθούν τα ΜΜΕ, με βάση έναν νόμο που κρίθηκε αντισυνταγματικός με βάση τις οδηγίες ενός απίθανου ινστιτούτου της Φλωρεντίας. Κι επειδή, όπως λέει ο λαός μας, το χούι δεν φεύγει με τίποτα, ποιος ξέρει, ίσως ο κ. Παππάς να έχει στα σχέδια και μία νέα «White Porsca».

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα