Μια απορία για τον Αλμέιδα

Σε επικίνδυνα μονοπάτια η ΑΕΚ

Ο ντόρος που (με αφορμή τον Αλμέιδα) έχει ξεσπάσει στην ΑΕΚ είναι εν πολλοίς αδικαιολόγητος. Διότι, απ΄ότι φαίνεται δεν υπάρχει σοβαρός λόγος γι αυτή την μεγάλη αναστάτωση.

Αν ο Αργεντινός ήταν ενοχλημένος με κάποια πράγματα (όπως φαίνεται) θα μπορούσε να το συζητούσε ιδιωτικά με τον Μάριο Ηλιόπουλο.

Κι όχι να βγει και να κάνει θέμα που σέρνεται για μέρες και θα σέρνεται πλέον για μήνες, αν παραμείνει.

Μια απορία μόνο να εκφράσουμε εμείς…

Αν λυθούν όλα αυτά που θέλει ο Αλμέιδα η ΑΕΚ θα πετάει και θα είναι πρώτη;

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα