Μητσοτάκης για αξιολόγηση εκπαιδευτικών – «Όσοι αρνούνται, δεν έχουν θέση στο δημόσιο σύστημα»

«Η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι στην αιχμή των προτεραιοτήτων γιατί η δημόσια παιδεία ήταν πάντα ιμάντας κοινωνικής κινητικότητας», τόνισε ο πρωθυπουργός

Το υπουργείο Παιδείας επισκέφθηκε σήμερα Παρασκευή (25/4) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συνεχίζει τον ευρύ κύκλο των επισκέψεών του στα υπουργεία της κυβέρνησής του.

Τον πρωθυπουργό υποδέχθηκε η επικεφαλής του υπουργείο Σοφία Ζαχαράκη, ενώ στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε συζητήθηκε η συνολικά εικόνα της εκπαίδευσης, όπως και ορισμένες από τις παρεμβάσεις της κυβέρνησης που έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία.

Στη συνέχεια, όπως συνηθίζεται, ο κ. Μητσοτάκης παραχώρησε δηλώσεις, στις οποίες στάθηκε, μεταξύ άλλων, στο ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

«Όποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, ενώ επισήμανε και ότι εξετάζονται προτάσεις για μείωση της ύλης, με έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.

«Πιστεύω ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερο και το συζητήσαμε με την Υπουργό στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της ύλης. Και με ικανοποίηση άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μια λελογισμένη μείωση της ύλης, έτσι ώστε να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, πρωθυπουργός σημείωσε ότι στο πλαίσιο της σημερινής του επίσκεψης συζητήθηκε «ένα ζήτημα το οποίο πιστεύω ότι απασχολεί όλους τους γονείς αλλά και όλα τα παιδιά που έχει να κάνει με τον επαγγελματικό προσανατολισμό και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά ενδεχομένως σε μια νεότερη ηλικία. Στην τρίτη γυμνασίου ίσως είναι η κατάλληλη εκείνη τη στιγμή να εντοπίσουμε τις κλίσεις τους, τις δεξιότητές τους και τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να τους κατευθύνουμε ως προς το ακαδημαϊκό αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον».

Την ίδια ώρα, υπενθύμισε, επίσης, ότι «από το 2019 έχουμε προσθέσει 39.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς, έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις, τεχνολογική αναβάθμιση με 36.000 διαδραστικούς πίνακες χρηματοδοτούμενοι από το Ταμείο Ανάκαμψης.»

Με αφορμή, δε, ότι το επόμενο Σαββατοκύριακο θα διεξαχθούν οι εξετάσεις για τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, έκανε λόγο για «μια σημαντική πρωτοβουλία για ένα νέο τύπο δημοσίου σχολείο από το οποίο αναμένουμε χρήσιμα συμπεράσματα».

Επιπλέον, ο Κυριάκος Μητσοτάκης στάθηκε και στο «πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να απαλλάξουμε εκπαιδευτικούς από γραφειοκρατική δουλειά αλλά και για το πώς μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά τα παιδιά».

Έδωσε, επίσης, συγχαρητήρια για το ψηφιακό φροντιστήριο μέσω του οποίου χιλιάδες υποψήφιοι των φετινών πανελλαδικών έχουν υλικό που θα τους βοηθήσει στις εξετάσεις τους.

Αφού ευχήθηκε, τέλος, καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν φέτος εξετάσεις, διαβεβαίωσε ότι «η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι στην αιχμή των προτεραιοτήτων γιατί η δημόσια παιδεία ήταν πάντα ιμάντας κοινωνικής κινητικότητας. Να ξέρουν τα παιδιά ότι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ίδιες και ίσες ευκαιρίες και αν δουλέψουν θα έχουν στο πλευρό τους ένα σχολείο που θα τους στηρίξει και θα κάνει τα όνειρά τους πράξη».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα