Μπαίνει ξανά σε παραγωγή το «Pony»

Σύντομα αναμένεται να επιστρέψει στους ελληνικούς δρόμους το θρυλικό «Pony», γνωστό και ως τζιπ των φτωχών.

Καταλυτική ήταν η συνεισφορά του υφυπουργού Ανάπτυξης Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, ο οποίος παρενέβη προκειμένου να ξεπεραστούν όλα τα γραφειοκρατικά εμπόδια που υπήρχαν.

Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα, ο κ. Κωνσταντινόπουλος ήταν σε επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες της εταιρείας NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε για να διαπιστώσουν αν θα μπορέσουν ξεκινήσουν την παραγωγή αυτοκινήτων.

Ο ιδιοκτήτη της, NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε Πέτρος Τζανέτος Κοντογούρης ανέφερε πως για να μπορέσει η εταιρεία να λάβει διαπίστευση έπρεπε να περάσουν οκτώ ολόκληροι μήνες.

Μάλιστα όπως ο ίδιος είχε αναφέρει στην Ελευθεροτυπία υπήρχε σειρά γραφειοκρατικών εμποδίων στην ταξινόμηση και κυκλοφορία του «Pony», παρά το ότι η NAMCO είχε ήδη λάβει έγκριση τύπου από τη Γερμανία. Το πρόβλημα ήταν ποια τεστ θα έπρεπε να γίνουν στο αυτοκίνητο ώστε να πάρει έγκριση τύπου. Το ελληνικό κράτος δεν είχε καθορίσει τις απαραίτητες προδιαγραφές, καθώς δεν είχε παραχθεί ελληνικό αυτοκίνητο για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Τελικά τα προβλήματα άρχισαν να λύνονται μετά από την παρέμβαση του υπουργού Ανάπτυξης στην ΕΣΥΔ ώστε να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια και να δοθούν οι σχετικές άδειες στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης, την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες.

Αφού λοιπόν τα γρανάζια της γραφειοκρατίας πήραν μπροστά, η εταιρεία σε μία εβδομάδα θα πάρει πιστοποίηση και το επόμενο 2μηνο ξεκινάει η παραγωγή του «Pony», το οποίο αναμένεται να κερδίσει τους Έλληνες οδηγούς.

Από την πλευρά του, ο κ. Κωνσταντινόπουλος εκτίμησε ότι η επένδυση θα δώσει πολλά οφέλη, όχι μόνο για τις 410 θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν άμεσα, καθώς εκτίμησε ότι σύντομα θα ανοίξουν γύρω στις 2.500 θέσεις.

Σύμφωνα με τα όσα είπε κ. Τζανέτος Κοντογούρης μιλώντας στην Ελευθεροτυπία, το νέο «Pony» θα είναι προσιτότατο στον Έλληνα καταναλωτή, καθώς γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί η τιμή του κάτω από τις 7.000 ευρώ. Θα είναι, όπως ήταν πάντα, το φθηνότερο αυτοκίνητο, αλλά σύγχρονο, απόλυτα συμμορφωμένο με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το νέο «Pony» θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες 1.300 ή 1.400 κ.ε., θα «βγάζει» 75-80 ίππους και θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Όμως η ιδιαιτερότητά του είναι ότι θα έχει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά. Κι αυτή η δυνατότητα οφείλεται στο νέο πίσω άξονα που θα διαθέτει, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στη NAMCO.

Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή του πετρελαιοκίνητου «Pony», όπως και σε μία έκδοση 4Χ4. Τα σχέδια της «NAMCO HELLAS» δεν σταματούν εκεί αφού υπάρχει και τρίτο σχέδιο που αφορά την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου «Pony».

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα