Μπαρτζώκας: «Δύο ματς για το τρόπαιο»

«Η πρόκριση ανήκει σε όλους»

Ο προπονητής του Ολυμπιακού Γιώργος Μπαρτζώκας αφιέρωσε την πρόκριση στο Final Four της Αθήνας στους παίκτες, στους οπαδούς και σε όλο τον οργανισμό, τονίζοντας πως η ομάδα έμεινε πιστή στο πλάνο της σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

«Οι παίκτες, οι οπαδοί, όλο το κλαμπ. Η πρόκριση ανήκει σε όλους. Στους παίκτες που προσπάθησαν πάρα πολύ όλη τη χρονιά και στον κόσμο που μας στήριξε σε κάθε παιχνίδι», είπε αρχικά ο προπονητής του Ολυμπιακού.

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Είναι πολύ σημαντικό ότι έχουμε βρεθεί εδώ. Έχουμε ακόμη δύο ματς μπροστά μας και θα τα δώσουμε όλα για να διεκδικήσουμε το τρόπαιο. Πάμε ένα παιχνίδι τη φορά, δεν πρόκειται να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε και παίζουμε».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα