Νοκ άουτ ο Γιάννης και από το τρίτο ματς με τους Πέισερς

Δεν ξεπέρασε το πρόβλημα στη γάμπα ο άσος των Μπακς

Τα άσχημα νέα για τους Μπακς ενόψει του τρίτου ματς της σειράς με τους Πέισερς επιβεβαιώθηκαν. Όπως ανακοίνωσαν τα «ελάφια», ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν θα είναι σε θέση να αγωνιστεί ούτε στο Game 3 κόντρα στην ομάδα από την Ιντιάνα.

Ο «Greek Freak» έχει τεθεί νοκ άουτ τις τελευταίες εβδομάδες με πρόβλημα στη γάμπα, το οποίο ακόμη δεν έχει ξεπεράσει και έτσι δεν έχει αγωνιστεί μέχρι στιγμής στη φετινή post season.

Η σειρά είναι στο 1-1, με τους Μπακς να ξεκινούν με νίκη και τους Πέισερς να ισοφαρίζουν, μέσα στο Μιλγουόκι.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα