Νομοθετικές πρωτοβουλίες για τα ΜΜΕ ετοιμάζει ο Οικονόμου

Δύο πολύ σημαντικές νομοθετικές πρωτοβουλίες έχει στα σκαριά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου. Ήδη βρίσκεται στο τελικό στάδιο των διεργασιών και τους αμέσως προσεχείς μήνες αναμένεται να δρομολογήσει τις νομοθετικές παρεμβάσεις. Κατ’ αρχάς, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, θα αγγίξει το κομμάτι της χρηματοδότησης των ΜΜΕ, που βασίζεται σε νομοθετικές προβλέψεις οι οποίες χρονολογούνται από το 1995 και αποτέλεσαν τον πυλώνα του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται πλέον στις σύγχρονες ανάγκες και συνθήκες. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και οι συνεργάτες του θα επιχειρήσουν μέσω της προώθησης συγκεκριμένων διατάξεων να βάλουν ένα τέλος στο πανθομολογούμενο θεσμικό έλλειμμα και να ξεδιαλύνουν τη θολή εικόνα που επικρατεί τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τις παραμέτρους της χρηματοδότησης όσο και με τη γενικότερη λειτουργία του ενημερωτικού περιεχομένου ιστοσελίδων. Ανάμεσα σε άλλα, θα υπάρξει μέριμνα για καίρια θέματα, όπως το προϊόν αυτό καθαυτό, ο αριθμός των εργαζομένων που θα υποχρεούνται να διαθέτουν και φυσικά οι διαφημιστικές ροές από το κράτος, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα. Παράλληλα, και σε ένα άλλο πεδίο, θα επιχειρηθεί να συσταθεί ένα αποτελεσματικό πλαίσιο, προκειμένου να λυθεί ο «γόρδιος δεσμός» της αδειοδότησης των ραδιοφωνικών σταθμών (αρχικά στην Αττική, όπου τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, και στη συνέχεια στην περιφέρεια), καθώς και των τοπικής εμβέλειας τηλεοπτικών καναλιών. Συνολικά, το νομοθετικό πακέτο θα επιδιωχθεί να δοθεί στη διαβούλευση ει δυνατόν τον Δεκέμβριο, ώστε να προωθηθεί προς ψήφιση τους πρώτους μήνες του 2022 και εντός του επόμενου χρόνου να ξεκινήσει η υλοποίησή του.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα