bpbg
bpbg

NOVA: Γιάννη, κατάλαβες λάθος…

Η NOVA έκανε μια καμπάνια στα social media για τον μπασκετικό Παναθηναϊκό, η ΠΑΕ το κατάλαβε λάθος και έβγαλε ανακοίνωση ότι τα παιχνίδια της τα δείχνει το panathinaikos TV.

Έτσι, η NOVA έβγαλε ανακοίνωση στην οποία απολογείται για την σλυγχυση που προκλήθηκε. Στις 12 Σεπτεμβρίου αρχίζει το τουρνουά μπάσκετ, την ίδια μέρα και το πρωτάθλημα της Super League 1.

Υπενθυμίζουμε ότι το συνδρομητικό δεν συμφώνησε μρ την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, που θεώρησε ότι είναι λίγα τα 5.7 εκατ. ευρώ γι την προσεχή σεζόν.

Η ανακοίνωση της NOVA

Σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που αφορούν επικοινωνιακή ενέργεια του novasports.gr σχετικά με το preseason tournament της Euroleague και την συμμετοχή του Παναθηναϊκού και προς άρση κάθε πιθανής παρεξήγησης διευκρινίζουμε ότι:

* Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή ενέργεια αφορά προσχεδιασμένη καμπάνια της Nova για την επανέναρξη των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Euroleague και συγκεκριμένα των δύο preseason tournaments που θα διεξαχθούν στο Κάουνας στις 12-13/9 και στη Βαλένθια στις 15-16/9 με συμμετοχή Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού αντίστοιχα, για τον οποίο θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες αντίστοιχη επικοινωνιακή ενέργεια καθώς αγωνίζεται τρεις ημέρες αργότερα.

* Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε πρόθεση να δημιουργηθεί σύγχυση για οποιαδήποτε άλλη πιθανή αγωνιστική δραστηριότητα, για αυτό και διευκρινίζεται ότι η επικοινωνία αφορά αποκλειστικά και μόνο μπασκετικά δρώμενα. Η Nova έχει αποδείξει ότι σέβεται και τιμά όλα τα τμήματα του Παναθηναϊκού, του ποδοσφαιρικού τμήματος συμπεριλαμβανομένου, με το οποίο ποτέ δεν διέκοψε την προσπάθεια να ανανεώσει την συνεργασία της και για την ερχόμενη αγωνιστική σαιζόν 2020/2021, όπως επιτυχώς συμφώνησε και το καλοκαίρι του 2019 για την σαιζόν 2019/20.

* H Nova, καθώς κατέχει μέχρι και το 2023, τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα της Euroleague, του κορυφαίου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ, με την εξασφαλισμένη συμμετοχή των δύο κορυφαίων ελληνικών ομάδων, Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, διατηρεί το δικαίωμα να οργανώνει επικοινωνιακές ενέργειες προκειμένου να επιδιώκει την μέγιστη εμπορική απόδοση και την προσέλκυση νέων συνδρομητών.

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα